×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خسارت ۱۵ میلیاردی استخراج غیرقانونی رمزارز به شبکه برق استان

مسئول رمزارزهای نیروی برق گفت: سه هزار و ۶۳۲ دستگاه ماینر که به صورت غیرقانونی در استان رمزارز استخراج می‌کردند، کشف شد که ۱۵۳ میلیارد ریال به این شرکت خسارت وارد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مجتبی حامدی افزود: این تعداد دستگاه ماینر غیرمجاز که از ۳۸۳ محل با همکاری نهادهای نظارتی در خراسان رضوی کشف و ضبط شد شش هزار و ۸۹۵ کیلووات برق برای استخراج رمزارز مصرف کرده بودند.

وی ادامه داد: این شرکت هم راستا با سیاست های توانیر، تامین برق مراکز مجاز استخراج رمزارز را پس از ارائه مجوزهای لازم توسط متقاضی برعهده می گیرد.

مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: فرایند مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارزها نیز از مرحله دریافت گزارش تا کشف و جمع آوری و سپس پرداخت پاداش های مرتبط در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی کامل شده است.

حامدی افزود: اجرای فرایند شناسایی ماینرهای غیرمجاز از طرق مختلف ، اعطای پاداش به عاملان شناسایی و برگزاری مانورهای متعدد مقابله با مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز از برنامه های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص موضوع رمزارزها بوده است.شش دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در شهرستان بردسکن کشف شد.

 

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.