×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمت رسانی به حدود ۴۲ هزار زائر اربعین حسینی در کربلا معلی

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای راه اندازی موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین خدمت رسانی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده بیان کرد:
هر ساله در ایام اربعین حسینی، موکب امام رضا(ع) به همت اداره کل اوقاف خراسان رضوی و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین در کربلا معلی برپا می شود و به زائران اربعین خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می کند.
وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا متاسفانه نتوانستیم به زائران خدمت کنیم، گفت: امسال نیز این موکب از ۱۷ شهریور راه اندازی شده و تا روز اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد کرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: از ابتدای برپایی این موکب تا کنون در سال جاری، بیش از ۴۴۹۰ نفر پذیرایی شامل چای شربت و… شده است و ۳۱۶۸ نفر اسکان یافتند،

وی با بیان اینکه با برپایی نانوایی سیار بیش از ۲۴ هزار قرص نان پخته و میان زائران توزیع شده است، گفت: ۹۴۳۰ نفر از زائران در سه نوبت اطعام شده است.

حجت الاسلام احمدزاده افزود: خدمات دارو و درمان با حضور پزشک و پرستار در موکب امام رضا(ع) ارائه می شود و تاکنون به ۳۴۹ نفر خدمات ارائه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.