×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری دهمین همایش برندینگ خراسان در مشهد

دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: همایش برندینگ با رویکرد سیستم سازی و ماندگاری برند برای دهمین سال متوالی با حضور اساتید برجسته حوزه برند و جمعی از مدیران و فعالان حوزه‌های صنعتی و اقتصادی برگزار خواهد شد.
به گزارش توس اکو و به نقل از ستاد خبری دهمین همایش برندینگ خراسان، امیرمهدی مرادی با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین رویدادی افزایش سطح آگاهی مدیران در حوزه برندینگ است، بیان کرد: مصون نگه داشتن برند با ثبت حقوقی و مالکیت معنوی آن از افراد سودجو، ارزش گذاری برند، خلق ارزش افزوده در واحدهای تولیدی، ایجاد نگاه سرمایه گذاری به مقوله برندسازی محصول، توسعه تولید بدون کارخانه بمنظور استفاده از ظرفیت خالی کارخانه ها برای برندهایی که امکان فروش و بازاریابی خوبی دارند و کاهش هزینه های سنگین تولید از جمله مواردی است که در این هدف کلان به دنبالش هستیم.
مرادی با اشاره به نحوه برگزاری همایش یک روزه برندینگ گفت: این همایش در دو حوزه صنعت-بازرگانی و اصناف برای شرکت کنندگان، ۲۶مردادماه جاری برگزار خواهد شد و از برندهای برتر این دو حوزه که پس از داوری حائز شرایط شده اند تقدیر خواهند شد.
وی افزود: بهنود الله وردی دکترای حرفه ای کسب و کار، فرزاد مقدم دکترای مدیریت کسب و کار و احمد اثنی عشری نائب رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان اساتید حاضر در این همایش هستند. همچنین بخشی در همایش با عنوان «پنل انتقال تجربه در خصوص برند» برنامه ریزی شده که در این قسمت، محمد عزیزاللهی رئیس هیئت مدیره شرکت «همکاران سیستم»، علی شریعتی مقدم، مدیرعامل و خالق برند شرکت «نوین زعفران»، محمدعلی چمنیان، مدیرعامل شرکت دانش بنیانِ «نیان الکترونیک» و مهندس بابک مصری، مدیرعامل «چرم مشهد» به بیان تجربیات خود می پردازند.
دبیر اجرایی همایش برندینگ تصریح کرد: این همایش با مدیریت انجمن مدیران صنایع خراسان و حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، استانداری و اتاق اصناف و اتاق بازرگانی استان برگزار می شود.
دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان خاطر نشان کرد: جهت شناخت برندهای برتر، واحدهای شرکت کننده از اول خرداد ماه، فرم های ارزیابی مورد نظر دبیرخانه دائمی انجمن را تکمیل و مستندات خود را به دبیرخانه ارائه دادند. علاقمندان جهت حضور در همایش می توانند از طریق سایت همایش برندینگ به آدرس www.khbc.ir برای شرکت در همایش ثبت نام کردند که این ثبت نام تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی گفت: این رویداد، دهمین همایش متوالی انجمن مدیران صنایع خراسان در حوزه برندینگ با رویکرد «سیستم سازی و ماندگاری برند» است که این سلسله همایش ها از سال ۱۳۹۲ شروع شده و هر سال رویکردی متفاوت داشته است .
مرادی با اشاره به اینکه اولین همایش برندینگ درسال ۱۳۹۲ وباشعار«برندینگ و تولید بدون کارخانه» برگزارشد،تصریح کرد:
دومین همایش برندینگ نیز درسال۱۳۹۳و با شعار «مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی» و سومین همایش برندینگ نیز درسال ۱۳۹۴ با عنوان «برندینگ و رفتار مصرف کننده» اجراشد.
وی ادامه داد: «برندینگ و رقابت پذیری پایدار» هم شعار چهارمین همایش برندینگ بود که در سال ۱۳۹۵ با حضور برندهای مختلف برگزار گردید ودرسال۱۳۹۶ هم پنجمین دوره این همایش با شعار « نقش برند در توسعه کسب و کار» اجراشد.
دبیر دهمین همایش برندینگ خراسان افزوده: «حمایت از برندهای ملی» ، «توانمندسازی برندها و رونق اقتصادی» ، «نقش برند در توسعه کسب و کار» و «حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی» نیز شعار ادوار بعدی در سالهای ۱۳۹۷تا۱۴۰۰ بود که اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم زد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.