×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهم نامه همکاری میان بهزیستی و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره)

به گزارش توس اکو، در این مراسم که با حضور مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و فرج ا… شوشتری مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و جمعی از مدیران این دو دستگاه برگزار شد،تفاهم نامه همکاری میان این دو دستگاه با هدف حمایت‌های اجتماعی، مشارکت‌های اشتغال، مسکن، توانمندسازی و حمایت‌های حوزه توانبخشی نیز امضا شد.

همچنین اقلام ویژه توانبخشی، بسته‌های کمک معیشتی و بخاری از سوی ستاد فرمان اجرایی به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

در همین راستا مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه این نشست گفت: تحریم‌های ظالمانه اثرگذاری‌ای را بر قیمت لوازم توانبخشی، چه تولید داخل و چه اقلام وارداتی گذاشته است.

مسعود فیروزی ادامه داد: این گرانی سبب شده است تا خانواده‌های متوسط رو به ضعیف از نظر اقتصادی دچار مشکل شوند و از آنجا که بخش مهمی از سبد اقتصادی این خانواده‌ها که عضو معلول دارند، آسیب‌های جدی‌ای را متحمل شوند.

فیروزی با اشاره به جامعه هدف تحت نظارت بهزیستی خاطرنشان کرد: ۱۳۵ هزار پرونده ثبت شده از افراد دارای معلولیت در بهزیستی است و با احتساب به اعضای خانواده این نفرات، بهزیستی مخاطب حدودا ۷۰۰ هزار نفر در این استان می‌باشد؛ بنابراین ما باید وسایلی را تامین کنیم که اولا تاخیری از تهیه آن نباشد و دوما، وسایل غیر استاندارد نیز به مخاطب خود ندهیم.

فیروزی یادآوری کرد: در سال جاری تاکنون، ۱۵ میلیارد تومان هزینه اقلام توانبخشی و لوازم بهداشتی ویژه معلولان پرداخت شده است و براساس تفاهم نامه امروز، تعداد ۶۳ واکر، ۴۲ عصای سپید، ۱۲۵ عصای جسمی حرکتی، ۲۱ تشک مواج و ۱۷ تشک ویلچر به مددجویان بهزیستی در فاز اول اهدا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.