×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۲۷۸ خانوار خراسان مشمول در طرح کالابرگ الکترونیکی

به گزارش توس اکو، محمد امین بابایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۲۷۸ خانوار از هفت دهک در این استان مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی هستند که از ابتدای اجرای آن در ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ تاکنون یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۵۰۵ خانوار، کالا خریده اند.

وی افزود: ۲۰ درصد از میزان خرید خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی در بخش فجرانه انجام گرفته است، مرحله جدید و بزرگ طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی از ۱۷ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است و همه خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار خرید (برای هر نفر) ۱۱ قلم کالا می‌شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: میزان خرید خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی در استان از خرداد ماه تاکنون با هفت میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۰۴ تراکنش موفق ۱۰۹ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال بوده است.

بابایی تعداد فروشگاه‌های فعال خراسان رضوی در طرح کالابرگ الکترونیکی را ۱۶ هزار و ۲۴۸ فروشگاه ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۴۹۶ فروشگاه، زنجیره‌ای و ۱۵ هزار و ۶۵۲ فروشگاه، خرد است که همه آن‌ها ۱۶ هزار و ۷۳۷ دستگاه کارتخوان سیار داشته اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۹ هزار و ۵۳۲ فروشگاه به دلایلی در این طرح غیرفعال شده اند که حدود سه هزار فروشگاه تخلف کرده و از گردونه خارج شده اند و بقیه نیز مورد اقبال مردم برای خرید قرار نگرفته اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به رکورد روزانه طرح کالابرگ الکترونیکی استان اشاره و اظهار کرد: به طور میانگین از زمان اجرای طرح فجرانه خرید روزانه از طریق کالابرگ الکترونیکی در استان بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بوده و این رکورد در ۲۵ بهمن ماه گذشته با ۱۰ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال خرید شکسته شده است./ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.