×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف و توقیف ۴هزارو ۶۰۰لیتر آبلیمو ، آبغوره و سرکه تقلبی و غیر مجاز

به گزارش توس اکو، علی اکبر نصری سرآسیا گفت : برابر گزارشات واصله در گشت مشترک کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با پلیس جرایم اقتصادی به کارگاهی واقع در بلوار توس میدان معراج در انتهای خیابان درودی در روستاهای اطراف مشکوک شدند .
وی اذعان داشت : با توجه به متواری شدن صاحب کارگاه و دستور صادره از سوی معاون محترم دادستان دادگاه انقلاب در خصوص بازگشایی و ورود به کارگاه در طی بازرسی و بررسی کارگاه فوق مقادیر قابل‌توجهی کالای اسید سیتریک، آبغوره، آبلیمو و رنگ های خوراکی در انبار مشاهده گردید .
نصری سرآسیا بیان کرد : در آن کارگاه بدون وجود لیمو تازه یا خشک در حال تولید آبلیمو و کالای دیگر با برندهای مختلفی در بطری های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ لیتری مشاهده شد که کالاهای تولیدی پس از پلمپ و چسباندن برچسب بر روی بطری ها با برندهای مختلف روانه بازار مصرف میشدند .
وی خاطر نشان کرد : کارگاه فوق فاقد هر گونه مجوز از جمله غذا و دارو، بهداشت استاندارد و… بوده و در حال تولید و بسته بندی کالاهایی از جمله آبلیمو ، سرکه، آبغوره بودکه برابر هماهنگی انجام شده توسط ماموران محترم پلیس جرائم اقتصادی و به دستور معاون محترم دادستانی دادگاه انقلاب با توجه به شرایط نامناسب محل ،کارگاه توقیف و کالاهای عنوان شده از محل بارگیری و به انبار تعاون روستایی به جهت بررسی و کارشناسی و ارائه نظر کارشناسان غذا دارو انتقال داده شد .
وی افزود : مقادیر کشف شده شامل ۳۲۰۰لیتر آبلیمو، ۴۸۰لیتر آبغوره و۱۱۰۰لیتر سرکه و۳کیسه اسید ستریک منو هیدرات می باشد که پس از اخذ نتیجه آزمایشات مربوطه پرونده تنظیم جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.