×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
چهارمین پیش رویداد از دومین رویداد دعوت برگزار می‌شود

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، کشور ایران با داشتن رتبه بالا و ممتاز در زمینه ظرفیت‌های گیاهان دارویی، بستر مناسبی برای فعالیت فناوران این حوزه می‌باشد. ایران ۱۱ اقلیم از ۱۳ اقلیم شناخته شده جهانی را داراست و گونه‌های گیاهی در ایران ۸۰۰۰ عدد برآورد شده که تقریبا دو برابر قاره اروپا هست و همچنین بیش از ۲۳۰۰ از این گونه‌های گیاهای دارای خواص دارویی، عطری، آرایشی و بهداشتی هستند.
فلذا تولید محصول و راه‌اندازی کسب و کار در این حوزه می‌تواند فناوران را با چالش‌های مختلفی از جمله الزامات تحقیق و توسعه، توجه به استانداردها و قوانین، پایداری و استحکام محصول و توجه به نیازهای متقاضیان روبرو کند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی ماموریت دارد تا در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه و مساعدت با آن‌ها از مرحله تولید اولیه تا صادرات و ایجاد ارتباط بین صاحبان فناوری و سرمایه اقدامات حمایتی را انجام دهد.
این پیش‌رویداد در نظر گرفته شده در پاسخ به این سوالات که این بستر تا چه میزان برای ورود فناوران جذاب است و چرا این ظرفیت بزرگ، تبدیل به یک فرصت بزرگ فناورانه نشده است، با مرور خدمات ستاد، به تجربیات شرکت‌های مختلف برای عبور از دره مرگ در چرخه عمر کسب و کارهایشان می‌پردازد و در واقع، می‌تواند علاوه بر فعالین حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برای سایر فناوران نیز مفید باشد.
علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/qETlJ به صورت رایگان ثبت نام به عمل آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.