×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال وام صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت استان

به گزارش توس اکو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی به مناسبت روز بانکداری اسلامی گزارشی از اقدامات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ارائه کرد و گفت: نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسعه مشارکت های مردمی در انجام امور خیر و تقویت خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان جامعه است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و الگوبرداری از بانکداری اسلامی بدون ربا، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و جامعه هدف خود با مشارکت خیران اعطا می کند و خوشبختانه این صندوق امروز پیشرو در ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است و در خدمت رسانی به جامعه محرومان موفق عمل کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی در سال گذشته ۱۸۴۹ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است، گفت: در سال جاری تاکنون تعداد ۴۱۱ فقره وام به مبلغ بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال در این حوزه پرداخت کرده است.
سلم آبادی در خصوص تسهیلات حمایتی افزود: در سال ۱۴۰۱ ، ۲۱۸۴۸ فقره وام حمایتی به مبلغ بیش از ۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال پرداخت شده و در سال جاری ۷۷۳۱ وام به مبلغ بیش از یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی تسهیلات حوزه مسکن را در سال جاری ۴۴۳ مورد به مبلغ بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۱۷۳۵ مورد وام مسکن به مبلغ بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه تسهیلات فرهنگی در سال گذشته ۴۵۱ وام به مبلغ بیش از ۵۳ میلیارد ریال پرداخت شده و در سال جاری تاکنون ۲۲۹ مورد به مبلغ بیش از ۲۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی افزود: در مجموع در سال گذشته ۲۵۸۸۳ وام به مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در سال جاری تاکنون ۸۸۱۴ مورد وام به مبلغ ۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
سلم آبادی در خصوص افتتاح حساب صندوق قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در سال گذشته و سال جاری بیان کرد: در سال گذشته ۴۲۴۷۹۵ مورد حساب قرض الحسنه پس انداز به مبلغ ۲ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال افتتاح حساب شده و تا پایان مرداد ماه سال جاری این رقم به ۴۴۱۴۸۹ عدد به مبلغ ۳ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال افزایش یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.