×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پاسخ ابهامات فرابورس در جهت بازگشایی نماد گشان ارائه شده است

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، مدیر عامل گروه شرکت های پدیده در خصوص بازگشایی نماد گشان و سامانه سناپ گفت: نماد گشان در بازار پایه فرابورس معامله می شود، نهاد ناظر نیز فرابورس است بنابراین باز یا بسته بودن نماد در اختیار شرکت فرابورس است.
مهندس ورودی با بیان اینکه ما به عنوان شرکت ناشر باید ابهامات طرح شده را پاسخگویی کنیم و پس از پاسخگویی در صورت متقاعد شدن ناظر، نماد گشان باز خواهد شد، افزود: چنانچه ابهامی باقی بماند، ناظر فرابورس، تصمیم مقتضی خواهد گرفت.
وی توضیح داد: در این راستا یک مرحله ابهامات طرح شده از سوی بانک صادرات در روز مجمع را منتشر و پاسخ مربوطه به فرابورس ارسال شده است.
پس از آن شرکت فرابورس نیز سوالاتی را به شرکت ارسال که متعاقب آن پاسخ مربوطه تهیه و ارسال شده و تا کنون بازخوردی از فرابورس دریافت نکرده ایم.
وی انتشار این پاسخ ها را نیز منوط به مجوز فرابورس دانست و یادآور شد: در مجموع می بایست ببینیم ناظر چه تصمیمی می گیرد، اگر پاسخ های ما ناظر فرابورس را اقناع کرده باشد، نماد باز و در غیر اینصورت تعلیق ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل گروه شرکت های پدیده در خصوص بازگشایی سامانه سناپ گفت: سهام ابنیه هم به طبع گشان و برای جلوگیری از ایجاد رانت اطلاعاتی و تاثیر گذاری بر قیمت سهم می بایست توقف فعالیت داشته باشد.
مهندس ورودی خاطر نشان ساخت: تکلیف گشان که مشخص شود، حتما برای بازگشایی سامانه سناپ و بازار دوطرفه ابنیه نیز تصمیم گیری خواهد شد.
این مقام مسئول اضافه کرد، در راستای اجرای مفاد ماده ۴۰ قانون تجارت، نقل و انتقام سهام به صورت حضوری در دفاتر سهام پدیده انجام می شود.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.