×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وضعیت اشغال هتل‌های مشهد در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد شرایط خوبی ندارد و زیر ۵۰ درصد است.  در فصل خرداد ماه و ایام امتحانات دانش‌آموزان قرار داریم و خانواده‌ها درگیر تحصیل و امتحانات فرزندان خود هستند. طبیعی است که خانواده‌ها در این ایام نتوانند همانند سال‌های گذشته به مشهد سفر کنند.

وی در خصوص دلیل استقبال پایین زائران در سفر به مشهد در این ایام عنوان کرد: در فصل خرداد ماه و ایام امتحانات دانش‌آموزان قرار داریم و خانواده‌ها درگیر تحصیل و امتحانات فرزندان خود هستند. طبیعی است که خانواده‌ها در این ایام نتوانند همانند سال‌های گذشته به مشهد سفر کنند.

با افزایش پروازها به مشهد ظرفیت اقامتی هتل‌ها نیز افزایش خواهد یافت 

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه به تدریج از اواخر خرداد ماه سطح اشغال هتل‌ها افزایش می‌یابد، اضافه کرد: در ادامه ایام سال ظرفیت اشغال خوبی را برای هتل‌های خراسان رضوی پیش‌بینی می‌کنیم. سفرهای خراسان رضوی به دلیل کمبود بلیت هواپیما در نوروز کاهش یافته بود.

مادرشاهیان گفت: در تابستان ایرلاین‌ها قول دادند پروازها را افزایش دهند که با افزایش پروازها به مشهد ظرفیت اقامتی هتل‌های مشهد نیز بهبود پیدا خواهد کرد؛ بر همین اساس در مرداد و شهریور ماه ظرفیت اشغال هتل‌ها به ۹۰ درصد خواهد رسید.

پیش‌بینی اشغال ۷۰ درصدی هتل‌ها در روز ولادت امام رضا(ع)

وی تصریح کرد: با توجه به همزمانی ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت با ایام امتحانات پیش‌بینی می‌شود خانواده‌ها برای سفر کردن با مشکلاتی مواجه باشند اما از آنجا که بسیاری از زائران می‌خواهند این ایام خاص را در حرم رضوی سپری کنند، باز هم به مشهد سفر خواهند کرد. از همین رو پیش‌بینی می‌کنیم درصد اشغال هتل‌ها در روز ولادت امام رضا(ع) به ۷۰ درصد نیز برسد.

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی اضافه کرد: کلیه هتل‌ها آماده میزبانی و پذیرایی از زائران امام رضا(ع) هستند تا بتوانند خدمات ارزشمندی ارائه دهند. از کلیه زائران تقاضا دارم در صورت مشاهده مورد و یا مشکلی در واحدهای اقامتی حتما به ما اطلاع دهند. بلافاصله بازرسان ما وارد عمل می‌شوند و اجازه نخواهند داد در حق هیچ مسافری اجحاف صورت گیرد.

مادرشاهیان تاکید کرد: همه نرخ‌ها در معرض دید زائران قرار دارد. تمام هتل‌ها توجیه شده‌اند که نمی‌توانند بالاتر از نرخ مصوب هزینه‌ای از زائران دریافت کنند اما می‌توانند برای مسافران خود تخفیف در نظر بگیرند./ایسنا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.