×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورود بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد از ۱۴ تا ۳۰ شهریور

به گزارش توس اکو و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجه الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به تداوم ورود زائر به مشهد مقدس گفت: دوره زیارتی با اتمام ماه صفر به پایان نرسیده و کماکان تا پایان تعطیلات و سی و یکم شهریور مشهد مقدس پذیرای زائرین حضرتش می باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همواره برای پذیرش زائران آمادگی داشته و با حضور پویا و داوطلبانه تشکل های مردمی، اصناف و هیئات مذهبی سال به سال بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نیز افزوده می شود.

گنابادی نژاد اضافه کرد: در ایام دهه پایانی صفر امسال شاهد جلوه های ممتاز حضور مردمی از سراسر کشور در قالب موکب های خدمت رسان به زائرین بودیم که موجب شد حال و هوای اربعین حسینی در میان زائرین و مجاورین عزادار حرم مطهر رضوی تداوم داشته باشد.

همچنین مردم و مجاوران محترم از پیر و جوان و زن و مرد در قالب طرح های متفاوت از هم محله ای امام رضا تا قرار زیارت، قرار نوجوانی، قدمت بر چشم و…. در ابعاد متفاوت به زائرین بارگاه رضوی خدمت رسانی و مهرورزی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری افزود: هم افزایی اصناف، بازاریان و واحدهای خدمت رسان به زائرین از حمل و نقل و تاکسیرانی تا مراکز اقامتی و مراکز عرضه ارزاق عمومی و… مثل سال های گذشته قابل توجه و قابل تقدیر بود.

حجه الاسلام گنابادی نژاد به تداوم کار کمیته های ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: تاکنون از نظارت بر حدود ۱۹ هزار واحد خدماتی؛ ۲۸۷۲ پرونده به ارزش ۶۸ میلیارد تومان تشکیل شده و از ۵۹۲ شکایت واصله، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به افراد خسارت دیده برگردانده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.