×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واگذاری زمین رایگان به ۳۳۳۳ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در خراسان رضوی 

به گزارش توس اکو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم اختصاص زمین رایگان به ۳۳۳۳ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در استان خراسان رضوی، گفت: ارزش ریالی این قطعات بالاست اما برای دولت مهم حل مشکل مسکن مشمولان این قانون است.

مالکی از قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از قوانین بنیادی و اساسی در کشور یاد کرد که حاصل هم‌افزایی دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی بوده و علاوه بر اینکه یک تکلیف قانونی است یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که برای سال‌ها مورد تاکید بزرگان نظام اسلامی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با تلاش و همت جهادی این قانون را به طور شایسته اجرا خواهد کرد، گفت: همانطور که وعده کرده بودیم در قالب قانون جوانی جمعیت ۷۰ هزار واحد زمین به خانواده‌های مشمول این قانون زمین واگذار کنیم که خوشبختانه تا امروز این آمار از ۷۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی افزود: ان‌شاءالله با همین همت برای تمام مشمولان این قانون زمین تامین می‌کنیم.

مالکی در خصوص عزم دولت سیزدهم برای رفع دغدغه مسکن اقشار فاقد مسکن در کشور نیز تصریح کرد: دولت سیزدهم با علم به پیچیدگی و دشواری تامین مسکن برای ۴ میلیون خانوار فاقد مسکن پا به این عرصه گذاشت و با اراده و با تمامی ظرفیت برای این امر تلاش کرد و تا این لحظه بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در سراسر کشور در حال ساخت است.

داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز گفت: در استان خراسان رضوی در حال حاضر خوشبختانه ۳ مرحله واگذاری جوانی جمعیت انجام شده است، که در مرحله اول ۱۲۱۰، مرحله دوم ۱۳۰۱ و در این مرحله ۳۳۳۳ متقاضی تحت عنوان پويش مهدوی صاحب زمين شده اند.

داعی اظهار داشت: در استان خراسان رضوی ٤٢٥٤١ متقاضی طرح جوانی جمعیت هستند كه ١١٣٢٩ متقاضی تاييد نهايی شده اند‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.