×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ کارخانه و مرکز تولیدی نباید تعطیل شود

به گزارش توس اکو و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در جمع مسئولان قضایی و تولید کنندگان در جلسه مدیریت پرونده های مهم قضایی در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با اشاره به سیاستهای دستگاه قضایی در قالب سند تحول افزود: یکی از مهمترین راهبردهای مجموعه قضایی به ویژه در دوران اخیر؛ حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاری های مشروع است و براساس اسناد موجود با همت مسئولان قضایی و همراهی جامعه صنعت، از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیروهای کار و تعطیلی کارخانه های متعددی پیشگیری به عمل آمده است.

رئیس ستاد پیگیری اجرای دستورالعمل سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افزود: در شرایط کنونی هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید تعطیل و چرخه تولید آن متوقف شود و بر این اساس به تعطیلی کشاندن مراکز تولیدی و صنعتی تحت عناوین واهی و متقلبانه جرم تلقی شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هدف ما از اقدامات در حال انجام؛ پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیروهای خدوم کار و متوقف شدن چرخه تولید است و در این راستا حفظ منافع عمومی توسط دستگاه قضایی دنبال و پیگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی خاطر نشان کرد: تلاش قابل توجهی در زمینه احیاء کارخانه های تعطیل شده یا نیمه تعطیل توسط دولت محترم در حال انجام و مجموعه قضایی نیز در این راستا از تمامی ظرفیت های موجود قانونی استفاده خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان به بیان مسائل خود پرداخته و به لحاظ ورود میدانی به موضوع حمایت از تولید و کارآفرینی به منظور رشد تولید تقدیر کردند و همچنین رئیس کل دادگستری استان نیز دستورات لازم در خصوص بررسی و رفع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.