×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی و مشهد برپا می شود

نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در روزهای هفتم تا دهم اسفند ماه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی و مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، این نمایشگاه بهترین فرصت برای نمایش دستاوردها، ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی میان دو شهر “دوشنبه” و مشهد بوده و می‌تواند عایدات بسیاری در پیشبرد اهداف مشترک این دو جغرافیای دوست و همسایه فراهم آورد.

بر اساس این گزارش،این نمایشگاه به منظور گسترش روابط تجاری، اقتصادی و شناسایی بازار هدف بین ایران و تاجیکستان و با هدف توسعه صادرات غیر نفتی برگزار خواهد شد و استاندار خراسان رضوی و جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

پیوندهای فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور ایران و تاجیکستان می‌تواند موجب توسعه خدمات، ارتقای ظرفیت‌های بین المللی و خدمات فنی و مهندسی شود به همین دلیل یکی از اهداف مهمی که در این نمایشگاه دنبال می‌شود، توسعه گردشگری فرهنگی و اقتصادی و تجلی شعار “مشهد، جهانشهر برکت و کرامت” است.

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این نمایشگاه زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کرده است تا این تبادلات اقتصادی در عرصه عمل نیز به خروجی منتهی شود.

بر پایه این گزارش، متخصصانی از مجموعه‌های خصوصی و همچنین شهرداری مشهد برای برگزاری جلسات به منظور صادرات خدمات شهری و مهندسی به کشور تاجیکستان، در این نمایشگاه حضور دارند و برای ارائه و صادرات این خدمات در نمایشگاه و کشور تاجیکستان مذاکرات و زمینه‌سازی تفاهمات را پیگیری می‌کنند وبا هماهنگی سفارت ایران در تاجیکستان جلسات مختلف کاری در این زمینه برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.