×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نفرات برتر شنای آقایان ادارات دولتی اعلام شد

این مراسم با حضور علیرضا مهدوی رییس سازمان توسعه مهارت‌های ورزشی و رقابتی فدراسیون ورزش های همگانی ؛قوچان نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی؛ رضا آذریان و امیر زارعی رییس و دبیر هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی ؛ بیداری رییس هیات شنای تهران و نماینده کشورمان در المپیک ۲۰۱۲؛ حجت الاسلام هوشمند؛اشرف زاده ؛چین سری به ترتیب مسوولان کمیته های طلاب؛یوگا و ورزش ادارات و سازمان های اجرایی هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی سرپرستان؛مربیان و ورزشکاران در سالن شهید سلیمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در پایان این رقابت ها تیم شنای اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های خراسان رضوی و چهار محال بختیاری به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
در این رقابت ها که با حضور ۹۵ورزشکار از ۳۲استان در هفت رده سنی برگزار شد رتبه های برتر انفرادی در رده های سنی مختلف نیز اعلام شد.
در رده سنی ۵۶به بالا سیامک ارزانی بزرگانی (خوزستان) به مقام اول دست یافت. عباس خلافی(همدان) و مسعود نیک فرجام (چهار محال بختیاری) به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
در رده سنی ۵۱-۵۵سال عباس کرم نژاد(کرمان)؛ قربانعلی جهان تیغ(سمنان) و حسن صادقی( گلستان) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رده سنی ۴۶ -۵۰ سال علی شعبانی فرد(خوزستان) ؛ علی اکبر زارع(شهرداری اصفهان)و محمد نوروز نیا (چهار محال بختیاری) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی ۴۱-۴۵سال کامران سلیمانی دهکردی(علوم پزشکی چهار محال بختیاری)مقام اول را کسب کرد.جلیل هادیان(شهرداری اصفهان) ورامین رحمانپور(خراسان جنوبی) به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
در رده سنی ۳۶-۴۰سال مهدی یزدی از آموزش و پرورش خراسان رضوی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت .امید کامران نژاد(سمنان) و جابر قادری(اصفهان+رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
در رده سنی ۳۱-۳۵سال بهنام استیری (مجلس شورای اسلامی تهران) اول شد .رضا یزدی فرودگاه خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت و ساسان خردمند(شهرداری اصفهان ) مقام سوم مسابقات را به دست آورد.
در رده سنی ۳۰ و زیر ۳۰ سال ساجد شواکندی(خراسان جنوبی ) امیر محسن رهایی(شهرداری اصفهان) و مهران زمانی( همدان) به ترتیب رتبه ای اول تا سوم را کسب کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.