×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موفقیت خراسان رضوی در جذب خیرین آبرسان کشور

به گزارش توس اکو وبه نقل از روابط عمومی آبفا خراسان رضوی. در این مراسم وزیر نیرو با اشاره به وضعیت آب شرب مناطق روستایی ، از ورود افراد خیر به عرصه آبرسانی به روستاهای محروم کشور قدردانی و به مدیرعامل آبفا خراسان رضوی لوح تقدیر اهداء کرد.
مدیر عامل آبفا خراسان رضوی هم در این مراسم با ارائه گزارشی گفت : از مجموع ۸۸۸ روستای مورد تعهد افراد خیر و واقف آب ،۳۷۲ روستای محروم استان در دو سال گذشته از آب شرب پایدار برخوردار شده اند.
وی اقدامات انجام شده برای آبرسانی به این روستاها را شامل حفر ۱۳ حلقه چاه ،لوله گذاری به طول۶۲۰ متر ، احداث ۳۴ باب مخزن و خرید ۵۳ دستگاه پمپ با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
“حسین امامی” با بیان اینکه آبرسانی به ۱۵۲ روستای خراسان رضوی توسط افراد خیر و واقف در دست اقدام است اظهار داشت: تاکنون ۱۲ تفاهم نامه میان آبفا خراسان رضوی و خیرین نیک اندیش به امضاء رسیده است.
این گزارش حاکیست در ادامه و در نشستی دیگرکه که درمحل مجمع خیرین آبرسان کشور برگزار شد سه تن ازخیرین آبرسان به روستاهای خراسان رضوی تقدیر شدند.
در این مراسم که هاشم امینی مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور ، یوسف نوری وزیر پیشین آموزش و پرورش، بشارتی رئیس سابق محرومیت زدایی نهاد ریاست جمهوری ونماینده بنیاد حاج اکبر ابراهیمی حضور داشتند, حمید رضا شاه حسینی ، مجتبی صمیمی و محمد شرفی از سوی مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور و مدیر عامل آبفا خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.