×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت ۵ هزار خبرنگار دانش‌آموز در روز اخذ رای

به گزارش توس اکو، سید امیرحسین شوشتری امروز در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار دانش آموز در سامانه‌های ما اعلام آمادگی کردند و در فعالیت‌های پرورشی خود با دانش آموزان مباحثه و مناظره داشته و به تبیین مسائل مربوط به نظام اسلامی بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های طرح میدان ۱۴ صفر ۲ در استان، افزود: قرارگاه‌های میدان ۱۴ صفر ۲ در تمام استان تشکیل شد و روسای قرارگاه میدان در بخش خواهران و برادران از دست استاندار خراسان رضوی ابلاغ خود را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در این ایام شناسایی بیست هزار فرمانده از ۲۰ هزار کلاس درس در قالب طرح میدان ۱۴ صفر ۲، چاپ ویژه نامه و اهدای آن به یک میلیون دانش آموز انجام شد.

شوشتری با بیان اینکه همچنین ۲۰۰ هزار برگ ویژه نامه ویژه فرهنگیان چاپ شد، عنوان کرد: ۵ هزار دانش‌آموز استان به عنوان راویان حضور در قالب خبرنگاران خبرگزاری پانا در روز اخذ رای اقدام به تهیه و مخابره اخبار انتخاباتی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار دانش آموزان به عنوان ناظران صندوق‌های رای در انتخابات مشارکت خواهند داشت، افزود: تاکنون ۱۱ هزار اثر از دانش‌آموزان در قالب طرح میدان ۱۴ صفر ۲ دریافت شده که کلیپ، پادکست و تولیدات از این دست است.

شوشتری با بیان اینکه برای ۲۰ هزار دانش آموز رای اولی در استان جلساتی در حال برگزاری است، عنوان کرد: قرارگاه سند تحول بنیادین و قرارگاه جهادی آموزش و پرورش در ارتباط با فرهنگیان فعال شده است. همچنین یک میلیون و ۴۸۴ هزار دانش آموز در استان داریم که از این تعداد ۲۰ هزار نفر به سن تکلیف سیاسی رسیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: روسای مناطق هیات‌های اجرایی مشهد، مدیران نواحی آموزش و پرورش مشهد هستند که در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.