×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
صادرات خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ درصد رشد داشته است

به گزارش توس اکو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری شامگاه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در محل هتل نوین پلاس برگزار شد، اظهار کرد: صادرات استان در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ درصد رشد داشت که کاملا غیر نفتی است و امسال هم حتما مسیر رشد ما طی خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: نگاه ما به صادرات به عنوان یک پیشران است که اگر به خوبی انجام شود حتما تولید مبتنی بر صادرات گسترش و توسعه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرایط و زمینه‌های تولید در استان در حال توسعه و رشد است، خاطرنشان کرد: تولید استان در مسیر خود قرار گرفته و شاخص‌ها از جمله سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای جدید، توسعه واحدهای موجود و افزایش ظرفیت‌های تولید گویای این مطلب است.

نظری بر تامین نیازمندی‌های زیرساختی در استان تاکید کرد و افزود: مصمم هستیم گسترش تولید ما به دلیل ضعف‌های زیرساختی کند نشود و همزمان با گسترش و توسعه واحدهای تولیدی زیرساخت‌ها را هم فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امسال با این هدف که بتوانیم واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته را همچنان در مسیر رشد داشته و حتی جهش داشته باشیم بر موضوع صادرات تمرکز خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم از صادرکنندگان نمونه استان تقدیر به عمل آمد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.