×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شهرداری مشهد محور اصلی طرح تحول حاشیه شهر

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد ، “یعقوب‌علی نظری” در مراسم بهره‌برداری رسمی از پل شهید اشکذری و آغاز عملیات اجرایی احداث پارک خطی اسماعیل‌آباد که با حضور شهردار و فرماندار مشهد، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزارشد افزود: مشکلات کال اسماعیل‌آباد در شهر و حتی در کشور معروف شده بود و با توجه به معضلات و آسیب‌های موجود همه برای رفع آن پای‌کار آمدند.

وی بابیان اینکه در چند سال گذشته همه برای ساماندهی اسماعیل‌آباد ازجمله کال موجود در آن تلاش کردند اظهار کرد: لذا جا دارد ‌‌از شورای شهر قبلی، شهردار اسبق آقای کلائی، آقای ارجائی و شورای شهر فعلی شهر که همه زحمت‌ کشیده‌اند؛ تشکر کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تعدادی سکونتگاه در مسیر کال قرار داشت که برای ساماندهی کال نیاز بود تا تملک شود و سپس وارد کار بازسازی شویم که این کار سختی بود که انجام شد.

نظری گفت : در کنار اجرا و ساماندهی کال اسماعیل‌آباد، بخش‌های مختلف نیز مشغول کار هستند و ما آن‌ها را رصد می‌کنیم. مسئولیت اجرایی این طرح با فرماندار است و‌ به‌زودی شاهد اتفاقات بهتری خواهیم‌ بود.

استاندار خراسان رضوی استاندار با اشاره به اینکه اسماعیل‌آباد همیشه دغدغه مسئولان بوده و اکنون با اقدامات انجام‌شده ظاهر آن با گذشته فرق کرده است افزود: اما با این‌وجود نیاز است تا برای بهبود بیشتر وضعیت برش‌های موضوعی مانند بهداشت و درمان و فضای آموزشی در حاشیه شهر نیز مورد توجه قرار بگیرد و از ظرفیت مردمی نیز در این زمینه استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.