×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شماره تماس ویژه برای حل مشکلات زائران دهه آخر صفر در مشهد

به گزارش توس اکو، سیدجواد موسوی امروز جمعه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین استان با بیان این مطلب افزود: ستاد و قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائرین دهه آخر صفر فعالیت شبانه‌روزی خود را از چند روز قبل آغاز کرده و تا ۱۷ شهریور ماه نیز این خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ادامه دارد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و زائرسراها آمادگی کامل برای پذیرش زائران را دارند.

موسوی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ در سطح ملی زیر مجموعه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعال است و شهروندان برای ثبت شکایت، دریافت اطلاعات تاسیسات و جاذبه‌های گردشگری کشور، اطلاعات آب و هوا و … با این شماره تماس بگیرند.

او با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اسکان و پذیرایی از زائران در دهه آخر صفر گفت: زائران پیاده قبل از ورود به مشهد ثبت نام می‌شوند و در مکان‌هایی که از قبل برنامه‌ریز شده اسکان داده می‌شوند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران در دهه آخر صفر نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نیز تشدید شده است.

موسوی افزود: با توجه به تاکید استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین استان، از ظرفیت بخش خصوصی و تشکل‌ها برای نظارت بر خدمات رسانی به زائران استفاده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.