×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سهامداران شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برای سجامی شدن اقدام کنند

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده افزود: با توجه به پیگیری های مستمر برای ثبت سهام ابنیه در سازمان بورس و اوراق بهادار ، نیاز است همزمان فایل سهامداری ابنیه بر اساس استاندارهای بازار سرمایه بروز باشد .

حمید روح بخش با با تاکید به الزام سجامی بودن هر سهامدار برای تخصیص سهام به کد بورسی و انجام معامله در بورس وفرابورس، اظهار داشت: از سهامداران شرکت ابنیه درخواست می شود فرآیند سجامی شدن را انجام و فرآیند آن را که با احراز هویت حضوری یا غیر حضوری نهایی می شود پیگیری کنند .

به گفته مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده، تعداد سهامداران ابنیه در حدود ۱۲۰ هزار کد سهامداری می باشد که با توجه به برآورد اولیه بیش از ۱۰ درصد سهامداران فعلی سجامی نمی باشند یا فرآیند سجامی شدن را نهایی نکرده اند.

روح بخش افزود: لذا از سهامدارانی که در خصوص سجامی شدن از طریق سایت اینترنتی sejam.ir اقدامی نکرده اند، درخواست می شود اقدام لازم بر اساس راهنمایی های موجود در سایت اینترنتی شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران را انجام دهند. همچنین با توجه به حضور ۷۰۰ سرمایه گذار خارجی در ترکیب سهامداری شرکت ابنیه متذکر می شود، اتباع خارجی که دارای پاسپورت هستند، برای اخذ کد بورسی به نمایندگی شرکت های کارگزاری بورس تهران در سراسر کشور مراجعه کنند.

شایان ذکر است، شرکت ابنیه از نظر جغرافیایی از ترکیب گسترده ای در سطح کشور برخوردار است به طوری که این پراکندگی در سطح ۳۵۲ شهر مشاهده می شود، از نظر جغرافیایی بدون لحاظ سهامداران عمده بالای ۸۰ میلیون سهم به ترتیب الویت شهرهای مشهد (۱۷ درصد ) ، تهران (۶ درصد ) ، طرقبه شاندیز (۰/۷درصد ) و کیش (۰/۴درصد ) بیشترین درصدمالکیت از کل سرمایه شرکت را دراختیار دارند

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.