×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست شهرداری مشهد از کاشت ۱۵میلیون گل بهاره تا ایجاد ۱۲ جایگاه عرضه کالا برای نوروز۱۴۰۲ خبر داد

سرپرست شهرداری مشهد گفت: کمیته خدمات شهری یکی از ۱۲ کمیته ذیل ستاد است که ۴ زیر‌بخش در حوزه زیباسازی شهر، خدمات عمومی، ایمنی و تأمین زیرساخت کالا داریم.
جواد اصغری در مانور خدمت قرارگاه ‌عملیاتی خدمات سفر در مشهد که امروز شنبه هم‌زمان با ۱۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ میلیون بوته گل در شهر نیز در حال کاشت است و بیش از ۱۵۰۰ فلاورباکس در شهر مستقر شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰درصد المان‌های گل نیز در حاشیه شهر مشهد مستقر خواهد شد، اظهار کرد: حدود ۴۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر فعال است که ۱۳۰۰ چشمه آن در مرکز شهر جانمایی شده و ۵۰ سرویس بهداشتی سیار فعال و ۲۲ دوش سیار نیز راه‌اندازی و در اطراف حرم رضوی ایجاد شده است.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه در ورودی‌های شهر‌ ایستگاه‌های استقبال از زائر ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲ جایگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد فعال شده و ۱۲ مجموعه ایست‌کار در اختیار سازمان صمت قرار گرفته و ۵ مجتمع خودرویی با ۲۰درصد ظرفیت فعال است.
به گفته وی، جشنواره‌ها و رویداد‌هایی برای زائران و مجاوران راه‌اندازی شده است. جشنواره سوغات نیز در اطراف حرم برگزار می‌شود. ۹ زمین برای استقرار نانوایی سیار در نظر گرفته شده و در اختیار قرار گرفته است.

در زمینه اسکان اضطراری و موقت زائران برای ۳۵ هزار نفر جانمایی و پیش‌بینی‌هایی را انجام دادیم. در حوزه اطلاع‌رسانی نیز ۱۸ ایستگاه راهنمای زائر به‌صورت ثابت داریم و ۳۸ اکیپ سیار نیز پیش‌بینی شده است. تا ۱۰ کیلومتر خارج از شهر مشهد نیز در دستورکار پاک‌سازی و نظافت قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.