×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از ١۵٠ دستگاه ون و اتوبوس با حضور وزیر کشور در مشهد

به گزارش توس اکو، احمد وحیدی امروز، ۱۹ شهریورماه، در آیین رونمایی از ۱۲۵دستگاه ون و ۲۵دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، اظهار کرد: از زمینه‌سازی‌هایی که برای استقبال از زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) انجام شده و همچنین از شهرداری و تمام مسئولانی که در حوزه نوسازی ناوگان شهری اقداماتی انجام دادند که یکی از مهم‌ترین خدمات برای زائران تسهیل حمل و نقل است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه برقی‌سازی ناوگان در دستور کار جدی ما قرار دارد که در کاهش آلودگی هوا بسیار تاثیرگذار است، عنوان کرد: از استاندار نیز تشکر می‌کنم که مجدانه و مصرانه از شهرداری در پیشبرد اهداف حمایت می‌کند. امیدوارم بتوانیم در حوزه حمل و نقل درون‌شهری و قطارشهری، تاکسی برقی و حمل و نقل عمومی به استانداردهای خوبی دست پیدا کنیم و آنچه باید، انجام شود.

وحیدی در جمع خبرنگار با اشاره به اینکه طرح حرم تا حرم جزو کارهای بسیار مهم است، تصریح کرد: این طرح برای زوار نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. کارهایی که باید به شکل حمل و نقل در شهر تکمیل شود‌ جزو دستورکارهای شهردار است و وزارت کشور نیز کاملا حمایت می‌کند.

وزیر کشور گفت: هر کاری برای زوار لازم است انجام شده و می‌توانند به بیش از ۷ تا ۸ میلیون زائر که براساس پبش‌بینی‌ها به مشهد می‌آیند، خدمات ارایه دهند.

لازم به ذکر است امروز ۱۲۵دستگاه ون و ۲۵دستگاه اتوبوس با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در مشهد رونمایی شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.