×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دریافت ۱۵ درصد تعرفه مازاد اخذ رای توسط همه‌ حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی

به گزارش توس اکو، امیر فریدنیا جمعه ۱۱ اسفند با حضور در برنامه استودیو انتخابات خراسان‌ رضوی اظهار داشت: در روز گذشته پیکربندی شعب اخذ رای تمام شد، بر این اساس اقلام و تجهیزات پشتیبانی به تمام مناطق صعب‌العبور اعزام شد و مشکلی در این خصوص نداریم و تمامی شعب در استان فعال و آنلاین است.

به گفته دبیر ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در ستاد انتخابات استان آمادگی داریم با شماره ۱۱۱ و ۳۳۲۰۵۱ گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه تاخیری برای دریافت کدهای امنیتی عوامل اجرایی انتخابات نداشتیم، تصریح کرد: تا این لحظه مشکلی در شروع فرآیند رای‌گیری نداشتیم، فقط شعب سیار ممکن است در مسیر با بوران روبرو شوند و با تاخیر به روستاها برسند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با بیان اینکه همه حوزه‌های انتخابیه ۱۵ درصد تعرفه مازاد دریافت کردند، تصریح کرد: به محض اعلام شعب آمادگی داریم تا تعرفه و تجهیزات پشتیبانی را فراهم کنیم. همچنین تاکنون هیچ تخلفی از شعب اخذ رای نداشته‌ایم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ ) در سراسر کشور آغاز شد. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.