×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند

 

به گزارش  توس اکو و به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در آیین تجلیل از خانواده‌ های شهدا، ایثارگران و اعضای وابسته منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جانفشانی کردند، افتخاری بزرگ برای منطقه پدافند هوایی شمال شرق است.

وی افزود: ادای احترام و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران عزیز، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند، چرا که هر چقدر برای این قشر کار انجام شود، در مقابل ایثارگری‌ آنان کم است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطر نشان کرد: انقلاب، عظمت، استقلال و سرافرازی امروز ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاور مردانی است که در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور نمودند. آنان که سختی‌ ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما الگوی صبر مقاومت و ایستادگی هستند.

امیر سرتیپ دوم معصومی تاکید کرد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

محمدرضا معصومی جانفشانی ها و استقامت خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس را عظمت ملت بزرگ ایران و ثمره خون شهدا عنوان کرد و افزود؛ امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان داشت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه ی ملی و همگانی است و منطقه پدافند هوایی شمال شرق همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می داند و دست بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب نمودند و از خداوند متعال استمداد می طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

معصومی با بیان اینکه ایثارگران نور چشمان جامعه ایران اسلامی هستند، متذکر شد: ما وظیفه داریم که جوانان را بیش از پیش با خدمات ارزنده شهدا و ایثارگران آشنا سازیم تا اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت هم‌چنان در اولویت کارها باشد زیرا تنها از طریق گسترش این فرهنگ است که کشور در مقابل تهاجمات و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌گردد.

وی تصریح کرد: رشادت‌ها، جان‌ فشانی‌ ها و رفتار های نیک ایثار‌گران بر هیچ صاحب خردی پوشیده نیست و این بزرگواران، عزیز ترین و شایسته‌ ترین افراد انقلاب و نظام هستند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پایان با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود با شهدا ایستاده و دنباله رو اهداف این بزرگواران هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.