×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
حل مشکل ۴ واحد تولیدی در جریان سفر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به کاشمر

به گزارش توس اکو و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به انجام مستمر سفرهای استانی گفت: هدف از انجام این سفرهای هدفمند حل مشکلات حوزه های قضایی از جمله واحدهای تولیدی و صنعتی است.

برپایه همین گزارش رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جریان سفر به حوزه قضایی کاشمر و کوهسرخ ضمن بازدید از مجموعه کشت و صنعت این منطقه، بر استمرار حمایت های دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی تأکید و طی دستوری از رئیس حوزه قضایی این شهرستان خواست تا با جدیت و با حضور میدانی به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بپردازند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی همچنین در جمع مسئولان قضایی و ستادی گفت: برای هر سفر از قبل برنامه ریزی و مسائل هر حوزه قضایی از قبل احصاء شده و در طول سفر تلاش می شود تا با برگزاری جلسات کارشناسی، بازدیدهای میدانی و گفتگو با مراجعان و اصحاب پرونده مشکلات موجود حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: مهمترین رویکرد ما اجرای سند تحول قضایی با یک نگاه متعالی است و در این راستا برای هر حوزه قضایی یک سند بومی با در نظر گرفتن ویژگیهای منطقه ای تهیه و در طول سفر به مدیران هر حوزه ابلاغ شده و مدیران مکلف به اجرای مفاد سند بومی طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان سال خواهند بود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات همکاران قضایی و اداری گفت: حوزه های قضایی باید یک رقابت سالم و پایاپای در جهت ارائه خدمات هرچه مطلوبتر داشته باشند تا زمینه های ارتقاء رضایتمندی های عمومی از عملکرد دستگاه قضایی فراهم آید.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: برنامه ریزی های خوبی در جهت رصد و پایش عملکرد مدیران، کارکنان و قضات محترم صورت پذیرفته و انشاء الله در فرایندهای تصمیم گیری مدنظر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در جریان این سفر مشکلات و مسائل ۶ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و از این میان مشکل ۴ واحد تولیدی برطرف و دستورات لازم جهت حل مشکل دو واحد دیگر توسط رئیس کل دادگستری خراسان رضوی صادر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.