×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت ۲۱۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان رضوی

علی امیدبخش در گفتگو با ایرنا افزود: در صورت تبدیل این جوازهای تاسیس به پروانه بهره‌برداری برای ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر در خراسان رضوی شغل ایجاد می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری انجام شده در قالب صدور جوازهای تاسیس مزبور را در رسته‌های صنایع معدنی، صنایع خودرویی، قطعه‌سازی، صنایع غذایی و لوازم خانگی برشمرد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حداکثر زمان تبدیل جواز تاسیس به پروانه بهره‌برداری صنعتی در این استان ۲ سال است، اما جوازهای تاسیس نیز وجود دارند که مربوط به دهه ۸۰ بوده اما هنوز منجر به صدور پروانه بهره‌برداری نشده اند.

امیدبخش هدف‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برای صدور جوازهای تاسیس صنعتی در سال جاری را ۲ هزار و ۲۰۰ فقره ذکر و بیان کرد: امید است بتوان تا پایان سال به صدور ۶۰۰ پروانه بهره‌برداری از جوازهای تاسیس مزبور دست یافت.

وی بر مزیت‌های قابل سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در زمینه صنعت و صنایع معدنی در رسته‌های قطعه‌سازی، خودروسازی، لوازم خانگی، کانی‌های معدنی و فراوری سنگ آهن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، خراسان رضوی دارای پنج هزار و ۸۵۹ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری هزار و ۲۹ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۱۷۴ هزار نفر است.

خراسان رضوی همچنین ۴۶ نوع ماده معدنی شناخته شده دارد که مهمترین آنها سنگ آهن پلاسری، مس، منگنز، کرومیت و سنگ آهک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.