×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در بخش مرکزی شهرستان مشهد 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، محمد میری دیسفانی با بیان اینکه برنامه‌های صیانتی از حقوق بیت‌المال و حقوق عامه اولویت جهاد کشاورزی است گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز عمدتاً اراضی زراعی و باغ‌ها است که به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده شده و امنیت غذایی را تهدید میکند .

وی بر حضور میدانی به جهت پایش، کنترل و نظارت مستقیم بر ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز تاکید نمود .میری دیسفانی اذعان داشت : هرگونه ساخت و ساز می‌بایست بر اساس قانون و مقررات و پس از اخذ استعلامات لازم از ادارات متولی صورت بگیرد.

مدیرجهادکشاورزی مشهد در ادامه افزود : طی گشت مشترک امور اراضی با دستور مقام قضائی ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی تحت مالکیت مجتمعی در روستای خرق از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد قلع و قمع شد.

وی گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تعداد ۳۰۰مورد دیوار کشی ۴۰۰۰مترمربع محوطه سازی ، یک نگهبانی به متراژ ۲۵متر مربع در پهنه ۱۸۰هکتاری در شهرستان مشهد تخریب شد.

میری دیسفانی افزود : با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد خواهد شد و خواهشمند است جهت جلوگیری از تضییع سرمایه ملی و خصوصی افراد از هرگونه اقدام در راستای ساخت و ساز قبل از طی مراحل قانونی اکیداً خودداری شد.

میری دیسفانی در ادامه تاکید کرد : در راستای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز که مورد تأکید دولت است اطلاع‌رسانی به شهروندان و اهالی روستاها از طریق نصب بنر، صدور اخطار در حین ساخت ملک، نظارت و بازرسی‌های مداوم صورت می‌گیرد اما متأسفانه بازهم شاهد تخلف در این زمینه هستیم که منجر به از بین رفتن سرمایه صاحبان املاک می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.