×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری همایش بزرگ «مهر ماندگار» در مشهد

به گزارش توس اکو، سرهنگ پاسدار محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در همایش بزرگ مهر ماندگار که با هدف تجلیل از خیّران عرصه محرومیت‌زدایی ظهر امروز، ۹ اسفندماه در مشهد برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر تجلیل از خیّران عرصه محرومیت‌زدایی، شاهد آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد، توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، توزیع ۴ هزار بسته پوشاک ویژه محرومان، توزیع ۱۵۰ هزار پوشک برای خانواده‌های نیازمند بهزیستی و توزیع ۲۰۰ منبع آب و آبشخور دام عشایر خواهیم بود.

 

افکارسنجی‌ها نشانگر حضور گسترده مردم در انتخابات است
رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش گفت: مردم ایران همیشه تلاش دشمن را با شکست مواجه کرده و افکارسنجی‌های مختلف نیز نشانگر مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

سردار غلامرضا سلیمانی  افزود: این افکارسنجی ها توسط پژوهشکده مطالعات بسیج و صدا و سیما در هفتم اسفند انجام شده است.

وی ادامه داد: باید کسانی هم که برای شرکت در انتخابات مردد هستند را دعوت کرد تا به خیل عظیم مشارکت کنندگان پیوسته و جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی تقویت شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: اینکه دشمن همه تلاش و تمرکز خود را بر ناامید کردن مردم در مشارکت در انتخابات متمرکز کرده است، اهمیت مشارکت را نشان می دهد.

وی بیان کرد: همیشه ملت ایران تلاش دشمن را با شکست مواجه ساخته و این ملت در خور تعظیم، تحسین و تقدیر است. ما افتخار می‌کنیم که همانند یک ذره، در این اقیانوس بیکران قرار داریم و امیدواریم توفیق پیدا کنیم جان خود را در مسیر آرمانهای بزرگ این ملت مهدوی و ملت عزیز تقدیم کنیم.

سردار سلیمانی گفت: امیدواریم یک مجلس قوی و با حضور گسترده مردم شکل بگیرد تا عدالت بیشتر تحقق یابد و فاصله طبقاتی کاهش یابد و توزیع ثروت عادلانه و خدمتگزاری با روحیه جهادی در مسیر کارگزاران سرمشق شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران حرکتی را آغاز کرد که مهر ماندگاری شکل داد و امت را در مسیر مهدوی شدن قرار داد. همین انقلاب اسلامی بود که جهان را به بیداری فراخواند و آثار آن، امروز در مرکز نظام سلطه نیز به چشم دیده می‌شود.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای، ارزش‌های انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهد.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مهمی که خیّران استان خراسان رضوی در مسیر حرکت‌های خیرخواهانه انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: جمع حاضر، بخشی از جامعه بزرگ مهدوی و منتظران ظهور هستند و بخشی از میلیون‌ها نفری هستند که در جای جای ایران، به همنوعان خود کمک می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم در دوران کرونا در خدمت به نیازمندان تاکید کرد: دنیای غرب هم به این ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر مردمی که فقط در توان و عهده مردم ایران است، اعتراف کرد.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: این فعالیت‌های خیرخواهانه، چیزی جز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی نیست.

وی تاکید کرد: در سایه جامعه مهدوی، به همه چیز دست پیدا می‌کنیم و این جلوه‌ای از جامعه مهدوی است. شما خیّران شهیدان زنده هستید و این حرکت‌های بزرگ در این فرهنگ جاری، نرم‌افزار‌های نظام علوی جمهوری اسلامی است.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: بسیج نیز خدمتگزار ملت است و این خدمتگزاری را تداوم می‌بخشد. بسیج سازندگی خراسان رضوی با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، مسئولان، خیّران و مهرورزان توانسته است خدمات متنوعی ارائه کند که امیدواریم این خدمات تداوم پیدا کند و الگو بودن خود را حفظ کند.

همچنین مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از خیّران در کمک به جامعه آسیب‌پذیر، به ارائه گزارشی از اقدامات بهزیستی استان در حمایت از جامعه مخاطب پرداخت.

لازم به ذکر است در این مراسم که هم‌زمان با نهمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «علیرضا توسلی» مشهور به «ابوحامد» برگزار شد، «ام‌البنین حسینی» همسر شهید توسلی ضمن بیان خاطراتی از شهید ابوحامد، خاطرنشان کرد: شهید توسلی همواره بر این نکته تاکید می‌کرد که هر جا نیاز باشد بر خود تکلیف می‌دانم از اسلام دفاع کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.