×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نواختن زنگ پدافند غیر عامل در مشهد

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی این مراسم در دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد منطقه تبادکان برگزار گردید.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با درود به روح شهدای غزه به خصوص شهدای دانش آموز گفت: ما اقتدار کشورمان را در حالی به رخ دشمن میکشیم که روزی مانند همین فلسطینی های مظلوم بودیم.

وی افزود: پدافند غیرعامل ۱۴۰۲ را با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید گرامی می داریم.

وی بیان کرد: دشمن زبون از پس رزمنده های فلسطین برنیامده و متوسل به بمباران های وحشیانه و به دور از انسانیت شده که از خوی درنده گری رژیم صهیونیستی جز این هم انتظار نمی رفت.

شوشتری به سخن رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و گفت: رهبری فلسطین را کلید رمزآلود فرج معرفی کردند و این جمله خاص و بزرگی در وصف فلسطین است که ما را نیز به پیروزی دلگرم می کند.

وی گفت: حتی پدافند غیرعامل را باید در خانه های خود اجرایی کنیم تا در برابر هجمه های دشمن مصون باشیم و شما به عنوان مادران اینده این نقش را بهتر از هرکسی می توانید اجرایی کنید.

در پایان این مراسم کلاس های ویژه پدافند غیر عامل با موضوعات مختلف توسط مسئولین برگزار و توضیحات لازم در خصوص چگونگی و اهمیت اجرای پدافند غیرعامل را دانش آموزان ارائه کردند.

لازم به ذکر است پدافند غیرعامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی را شامل می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.