×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بررسی عملکرد بخش حمل‌ و نقل ریلی در ۶ ماهه اول امسال

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، این انجمن با ارائه گزارش های آماری، تصویری شفاف از عملکرد بخش حمل و نقل ریلی را در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ و مقایسه با گذشته صنعت و اثرات آن روی شاخص های مختلف حمل و نقل ریلی تهیه نموده است.

گزارش پیش رو شاخص های مهم این صنعت را در بازه ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با مدت مشابه ۳ سال گذشته و همچنین سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ را با ۳ فصل گذشته مقایسه می کند. امید است با افزایش دقت و جامعیت تصمیمات مدیران بر مبنای آمار و اطلاعات به روز، شاهد بهبود و پیشرفت در صنعت حمل و نقل ریلی کشور باشیم.

بر اساس این گزارش متوسط بهره‌وری ماهیانه واگن‌های باری در شش ماهه نخست سال جاری ۴٫۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ و ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افت داشته است. در کل این شاخص در تابستان ،۱۴۰۲ نسبت به سه فصل گذشته کمترین مقدار را به خود اختصاص داده است. همچنین این شاخص در شش ماهه نخست ،۱۴۰۲ کمترین مقدار را نسبت به دوره مشابه ۳ سال گذشته دارد.

در این دوره شاخص تن-کیلومتر کل بار حمل شده نسبت به سال گذشته ۰٫۱ درصد افزایش و نسبت به سال ،۱۴۰۰ ۱۲ درصد کاهش یافته‌است. تن-کیلومتر بار ترانزیتی ریلی این دوره نیز نسبت به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۳۹٫۸ و ۶۱ درصد کاهش یافته است…

این گزارش را می توانید از این لینک دانلود و کامل مطالعه کنید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.