×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید پاسداشت و حراست کننده از دین اهل بیت باشیم

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی امروز در همایش رؤسا و کارشناسان ادارات حراست اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد بیان کرد: انسان باید پاسداشت حق، حق خواه، خدا خواه و صلح خواه باشد و اگر این گونه باشد در هر شرایطی از دین، آیین و آرمان خود دست برنمی دارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حراست از خود مقدم بر حراست فیزیکی و سازمانی است، افزود: شناخت زمان بسیار مهم است و باید اقدامات ما نسبت به مسائل به روز باشد.

وی با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در این ۴ دهه، گفت: برای حراست از دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی بصیرت بسیار مهم است و در شرایط فعلی دین اهل بیت باید پاس داشته شود و انقلاب اسلامی متصل به انبیا، اولیای الهی و شهداست.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و افزود: آنها برای تضعیف آن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در ترویج دروغ و یا واقعیت، بیان کرد: امروز بشریت بدون رسانه زنده نیست و در آینده نه چندان دور هزاران ماهواره وجود خواهد داشت که شاید نتوانیم بسیاری از موارد را کنترل کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی نمی خواهد که قرارگاه فرماندهی رسانه ایران خارج از مرزهای ایران فعال باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.