×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید مشاور امور اجتماعی وزیر بهداشت از بیمارستان ناظران و مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا(ع)

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، در طی این بازدید مهندس حمید مستشاری، رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد ضمن بیان فعالیت های انجام شده، گوشه ای از مشکلات فراروی این بیمارستان و مرکز رضا(ع) را بیان داشت.

وی حذف ارز دولتی برای خرید تجهیزات و لوازم یدکی و پروسه طولانی اخذ مجوز ورود برای دستگاه های مورد نیاز را از مهمترین مشکلات پیش روی این مراکز دانست که باعث افزایش هزینه ارائه خدمات به بیماران شده و این امر مغایر با شعار این انجمن باعنوان “هیچ بیماری به واسطه عدم تمکن مالی نباید از درمان محروم بماند”، است.

مهندس محمودی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از انواع و کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان ناظران و مرکز رضا(ع) خاطرنشان ساخت: این درددل ها و مشکلات را به مقام محترم وزارت منتقل خواهد کرد و خود نیز در رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید و طی مراسمی از خیر بزرگوار مشهدی و عضو هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، آقای مهندس ناظران، به پاس خدمات صادقانه و بی شائبه در عرصه سلامت با اهداء لوح سپاسی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.