×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتصاب سرپرست اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی

به گزارش توس اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در ابلاغ سیدجواد موسوی برای محمد رکنی آمده است: نظر به ابلاغ ساختار تشکیلاتی جدید اداره کل، در اجرای تدابیر اتخاذ شده با عنایت به توان مدیریتی و اشراف جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری منصوب می‌شوید.
در ادامه این ابلاغ آمده است: ارتقاء کمی و کیفی سطح طرح‌ها و اقدامات نظارتی در حوزه تاسیسات گردشگری با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی گردشگران با رعایت اصل احترام و کرامت نسبت به فعالان صنعت گردشگری استان، هم‌چنین ایجاد تعامل موثر و هماهنگی بین دستگاه‌های نظارتی فعال در این حوزه … در زمره مهم‌ترین وظایف شما در این جایگاه است. امید است زیر نظر معاونت گردشگری و با التزام کامل به قانون و رعایت صرفه و صلاح سازمانی در انجام وظارت محوله کوشا باشید.
محمد رکنی سابقه ریاست ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های بجنورد، نیشابور، معاونت میراث‌فرهنگی اداره کل، معاونت توسعه مدیریت اداره کل خراسان شمالی و خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان، مدیر پایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران را کارنامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.