×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
امیدواریم مشهد به عنوان شهر فرهنگی و الگوی جهان و دوستدار خانواده معرفی شود

به گزارش توس اکو، انسیه خزعلی امروز ، در آیین افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد و ٢٧ پروژه عمرانی؛ فضای سبز و زود بازده منطقه ٩ اظهار کرد: شاید در این ایام سخت منطقه باشد که پارکی را برای آسایش بانوان افتتاح کنیم که به سلامت خود بپردازند و در کنار فرزندان در امنیت ورزش کنند و نشاط داشته باشند در صورتی که در جایی دیگر در سرزمین فلسطین شاهد اندوه و غم باشیم. این روزها هر کودکی را که می‌بینیم صحنه کودکان کشته شده و وحشت زده و کودکانی که بالای جنازه پدر و مادر نشسته‌اند، مجسم می‌شود و این خیلی دردناک است. چقدر دردناک‌تر که نمی‌توانیم برای آنها کاری انجام دهیم و در کنار آنها باشیم و همدلی و غمخواری کنیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: امیدوار هستم روزی برسد که چنین پارک‌ها و موقعیت‌های مناسب برای کودکان و زنان فلسطین فراهم کنیم و روزی برسد که برای افتتاح چنین پارک هایی و برای سلامت و نشاط زنان و کودکان فلسطینی به مسجد الاقصی برویم و این امید دور نیست.

خزعلی گفت: این را متکی بر اداره خداوند هستیم که هر چه بخواد انجام خواهد شد و متکی به قدرتی هستیم که فوق همه قدرت‌ها است. از خداوند میخواهم به برکت این روز عزیز به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین باشیم و نابودی اسرائیل باشیم.

وی بیان کرد: خدمت حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد رسیدم و ایشان اهتمام جدی به مسئله بانوان داشتند و تاکید کردند که باید شرایط برای فعالیت زنان با حفظ ارزشها فراهم شود و این جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: با این نگاه وبا این رویکرد که بهترین شرایط و امکانات برای بانوان ‌در مشهد فراهم شد و مقداری از آن فراهم شده است و این را در ورزش های همگانی، پیشروی بانوان در بازی های اخیر و قهرمانی و مدال‌های که بانوان به دست آوردند بسیار قابل توجه است و این نشان دهنده حمایت دولت از آنها است.

وی گفت: مشهد به عنوان پایگاه و نمونه والگو جهان اسلام و بین اللملی است و نشان می‌دهد که نه تنها خواهان محدودیت زن‌ها نیستیم بلکه زن ها با امنیت بیشتر فعالیت می‌کنند، موفقیت زنان به عنوان محور خانواده دارای اهمیت است و نشاط و تندرستی بانوان مهم است، زیرا زن مکمل نسل های آینده است و با توجه به تفاهم نامه ای که با شهرداری منعقد خواهد شد شهرداری و معاونت بانوان در جهت ورزش، سلامت و تندرستی و سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها اجتماعی و مشاوره دختران گام برخواهند داشت.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم مشهد به عنوان شهر فرهنگی و الگوی جهان و دوستدار خانواده معرفی شود. باید مسئله خانواده در دستور جهانی قرار بگیرد ‌و مشهد بتواند این دستور کار را فعال کند و برای حمایت خانواده همه دست به دست هم دهیم.

۳ پروژه شهری مشهد در روز‌های آینده افتتاح می‌شود

محمدرضا قلندر شریف نیز در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و‌ گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و غزه عنوان کرد: وعده خداوند حتما محقق خواهد شد و ظالمان و رژیم منحوس صهیونیستی شکست خواهند خورد و پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی حتما محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: عملکرد رژیم صهیونیستی در این روز‌ها نشان دهنده استیصال و گیج بودن این رژیم است و نمی‌داند چه کند.

شهردار مشهد با بیان اینکه امروز شاهد یک روز خوب دیگر در مشهد هستیم، تصریح کرد: در ادامه افتتاح پروژه‌هایی که وعده داده بودیم امروز این پارک بسیار زیبا با معماری بسیار مناسب به همراه پروژه‌های متعدد دیگری که در این منطقه به همت همکاران ما آماده شده را تقدیم مردم خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ویژه بودن پارک شهربانو، خاطر نشان کرد: این پارک از زیباترین و مدرن‌ترین پارک‌هایی است که در سطح کشور بی نظیر است. این پارک از ابتدا برای بانوان طراحی شده که ضمن طبیعی بودن، امکانات بسیار زیادی را برای بانوان در وسعت ۷ هکتاری خود جای داده است. به عنوان یک پارک خاص بانوان، تحویل بانوان داده شده است.

قلندرشریف اضافه کرد: پارک شهربانو شامل امکاناتی نظیر تمهیدات ورزشی، سالن اجتماعات، امفی تئاتر، زمین بازی کودکان، مسیر پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری است که برای بانوان مهیا شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده، تشریح کرد: استخر شهید قربانی و آتش نشانی از جمله این پروژه‌ها در منطقه چهار هستند. همچنین پروژه‌های متعدد دیگری داریم که آماده افتتاح است. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تقاطع چهارصدهکتاری، پارک برکت در حاشیه بزرگراه امام علی و رصد خانه مشهد اشاره کرد.

شهردار مشهد خاطر نشان کرد: همتمان را نه تنها مضاعف بلکه صد چندان کردیم تا ضمن ارائه خدمات بدون منت حال مردم در همه‌حوزه‌ها خوب باشد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.