×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات تحولی با نگاه متعالی در دادسراها

به گزارش توس اکو و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ محمد حسین درودی اقدامات تحول خواهانه دادسرای عمومی و انقلاب استان با نگاه متعالی را تشریح کرد.

برپایه همین گزارش دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی که در نشست دادستانها و رؤسای حوزه های قضایی که با حضور رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و جمعی از مقامات و مسئولین قضایی و ستادی برگزار شد؛ سخن می گفت با تشریح برنامه های تحول خواهانه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره توسط ریاست محترم قوه قضائیه، دادستان محترم کل کشور و مدیریت محترم مجموعه قضایی با جدیت پیگیری و بر اجرای آن تأکید شده و بحمدالله در اثر اعمال نظارت های ویژه شاهد کسب موفقیت های خوبی نیز در بخشهای مختلف بوده ایم.

محمدحسین درودی افزود: برنامه تحولی بصورت مستمر در حال پیگیری و جلسات متعددی برای بهتر اجرا شدن این برنامه ها به صورت منظم در حال برگزاری است تا انشا ءالله نقاط قوت، تقویت و تلاش مضاعفی برای برطرف کردن برخی مسائل موجود صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطر نشان کرد: با هدف مشخص شدن میزان تحقق اهداف از پیش تعیین شده، کلیه اقدامات رصد و پایش می شود تا شاهد حرکت مطلوب دادسراها در مدار تحول و تعالی باشیم.

محمد حسین درودی با اشاره به حجم برنامه های تحولی در مجموعه دادسراهای عمومی و انقلاب استان گفت: بیش از ۹۰ برنامه با نگاه متعالی و تحول محور در دادسراهای عمومی و انقلاب استان در حال پیگیری است و انشاء الله امیدواریم با اجرای این برنامه ها شاهد ارتقاء شاخص های عملکرد منجر به رضایت شهروندان گرانقدر باشیم و در این زمینه تجربیات خوبی نیز از جمله در بخش ساماندهی ارجاع به دست آورده ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.