×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در بخش رضویه شهرستان مشهد

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد  محمدمیری دیسفانی گفت : سطح پروژه ۱۱۷هکتار اراضی مزروعی است که برای ۷۴نفر اشتغال مستقیم ایجاد نموده است .

وی بیان کرد : برای بهره برداری از پروژه در مجموع مبلغ ۴۰۳۹۳میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان سهم بلاعوض دولتی مبلغ ۲۶۴۴۰٫۸میلیون ریال و خودیاری ۱۳۹۵۲٫۲ میلیون ریال می‌باشد .

میری دیسفانی اذعان داشت : امیدواریم با تلاش مضاعف در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم رسالت خود را در پاسداری از آرمانهای امام و شهدا ادا کنیم و متناسب با ظرفیت ها واستعدادهای هرمنطقه بهره مطلوب گرفته و در جهت رفع بیکاری تلاش کنیم تا انشاله توسعه بیش از پیش را در بخش کشاورزی بعنوان متولی تامین امنیت غذایی وخودکفایی کشور در محصولات کشاورزی شاهد باشیم .

وی خاطرنشان کرد :با توجه به اهمیت جهادتبیین بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم در ایام دهه فجر امسال هر چه در توان داریم پای کاربیاوریم و مجموعه تلاش ها واقداماتی که توسط دولتهای محترم از ابتدای انقلاب در راستای توسعه عمران وابادانی کشور انجام شده را بمنظور تببین افکار عمومی در راستای رضایت مندی جامعه بازگو کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.