×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افتتاح مدرسه های سه شنبه های امید با وجود تعطیلی مدارس، تعطیل نیست

محسن داوری معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد در آیین افتتاح دبیرستان زنده یاد محمود ثقفی خادم آموزش و پرورش منطقه تبادکان با حضور شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از تمامی کسانی که مجاهدانه در امر خدمت رسانی به مردم خدمت می کنند، صمیمانه سپاسگزارم به ویژه مردم عزیزمان که خالص ترین نگاه را به این امر دارند و زمانی که شاهد نقصی در کشورشان هستند، کمک می‌کنند.

به گزارش روابط عمونی آموزش و پرورش خراسان رضوی وی افزود: این خیرین عزیز، سه مجاهدت انجام می دهند و در جهت رفع مشکلات، برگرداندن آرامش به جامعه و ایثار از مال‌شان فداکاری می‌کنند.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز با اقدامات موثرشان، بلندای همت خود را نمایش می‌دهند که امروز شاهد یکی از این اقدامات خداپسندانه هستیم.

داوری گفت: هیچ خدمتی والا تر از خدمت به خلق نیست. افتتاح مدارس استان در سه شنبه های امید، با وجود تعطیلی مدارس همچنان پابرجاست.
و دانش آموزان ما با دیدن این جدیت آینده بسیار درخشانی خواهند داشت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: جدیت و اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مثال زدنی است و خرسندیم که یک آزاده انقلابی سکان اموزش و پرورش استان را در دست دارد.

داوری عنوان کرد: دشمن با تمام قدرت خود در تلاش است تا جوانان و نوجوانان ما را از کشورشان دور سازد؛ اما خوشبختانه فرزندان این مرز و بوم به کشورشان متعهد هستند و خالصانه پای کار ایستاده اند.

فرماندار مشهد گفت: بهترین شکرگزاری از نعمات حال حاضر، حضور در پای صندوق های رای در یازدهم اسفندماه است. ما باید دست به دست همدیگر، با انتخاب خوب و مشارکت حداکثری، امید را در کشور متجلی کنیم و بدخواهان کشور را ناامید کنیم.

لازم به ذکر است دبیرستان ۴ کلاسه زنده یاد محمود ثقفی خادم منطقه تبادکان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیر گرانقدر در روستای نوچاه ساخته و افتتاح شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.