×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اعلام آمادگی استاندار خراسان رضوی برای حل موانع پیش روی پدیده

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکت‌های پدیده، در این جلسه نظری بر افزایش ارتباط با سرمایه گذاران خارجی و تقویت حضور آن‌ها در پروژه‌های اقتصادی از جمله پدیده تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت آن‌ها بخش‌هایی از مسائل اقتصادی را برطرف خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی از تشکیل شرکت گردشگری سلامت در پدیده اظهار خرسندی کرد و افزود: در بخش گردشگری سلامت و زیارت توجهی ویژه در استان وجود دارد که با تقویت کارگروه زیارت استانداری و ایجاد خطوط ریلی قطارهای سریع‌السیر افزایش گردشگران را شاهد خواهیم بود.

وی از راه‌اندازی بخش تولیدی خودرویی در پدیده نیز سخن گفت و افزود: این مجموعه به عنوان یکی از بخش‌های اصلی صنعتی استان و در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه موثر خواهد بود.

ورودی مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده در این دیدار از مسائل پیش روی هلدینگ و همچنین پیشرفت کارها در تاسیس شرکت‌های جدید، آخرین مسایل مربوط به سهام، تعداد سهامداران و همچنین تشریح وضعیت قیمت سهام در فرابورس گزارشی ارائه کرد و گفت: مهمترین مسایل و مشکلات مربوط به پدیده نیز به صورت کتبی به استاندار خراسان رضوی اعلام شد تا با تدابیر و نگاه ویژه به آن‌ها رسیدگی شود.

رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده نیز در این جلسه از رکود اقتصادی حاکم بر جامعه گفت و افزود: خط اعتباری مصوب پدیده، علی رغم تاکید و صدور دستور از سوی ریاست جمهوری و تایید وزارت دارایی هنوز از سوی بانک مرکزی اختصاص نیافته است و یکی از مهمترین و اصلی‌ترین خواسته‌های به حق سهامداران و متولیان پدیده می‌باشد تا با تخصیص این خط اعتباری بتوان بخش‌هایی از برنامه‌ها و اهداف را عملیاتی نمود.

مهندس علی کریمی قدوسی همچنین از حل مشکل محیط زیست برای زمین حسن‌آباد و راه اندازی موقت کارخانه خودرو نیز گفت و تصریح کرد: درخواست داده‌ایم که به صورت موقت و تا راه اندازی و تجهیز کارخانه اصلی در منطقه بینالود بتوانیم از موقعیت زمین و سوله‌های صنعتی حسن‌آباد بهره‌برداری کنیم که متاسفانه علی رغم اینکه کارخانه مورد نظر، هیچ‌گونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد، هنوز محیط زیست موافقت نکرده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.