×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استمرار اقدامات و به روز رسانی روش ها در حفظ حقوق بیت المال

به گزارش توس اکو و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی،  غلامعلی صادقی در آخرین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در استان گفت : در سال ۱۴۰۱ اقدامات خوب و مؤثری در حوزه حفاظت و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است که این اقدامات باید در سال جدید به لحاظ کمی، کیفی و هوشمندی ارتقاء یافته و با دقت و جدیت دنبال شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و گشت های مشترک میدانی و سایر دستگاههایی که در این حوزه همکاری داشتند افزود : نباید منتظر بمانیم تا متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی به اهداف خود برسند بلکه باید با هوشمندی و اتخاذ روش های پیشگیرانه، قبل از تصرف و دست اندازی به بیت المال هرگونه ابتکار عمل از آنها سلب شود.

رئیس شورای قضایی استان خاطرنشان کرد : با افرادی که به حقوق بیت المال تجاوز می کنند تحت شدیدترین عناوین مجرمانه برخورد خواهد شد و به پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی می شود.

غلامعلی صادقی افزود : دبیرخانه شورا با کمک و حمایت دادستانی مرکز استان، تقویت گشت های مشترک، جلوگیری از سند سازی و ارائه اسناد و مدارک مجعول توسط متصرفین در روند رسیدگی به پرونده ها و اجرای دقیق و کامل قانون حدنگاری اراضی را با جدیت در دستور کار خود قرار دهد.

در پایان این جلسه که همزمان با افتتاحیه گشت های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در سال ۱۴۰۲ بود، از فعالان حوزه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.