×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای شدن ازدواج آسان با شرایط اقساط

به گزارش توس اکو ؛ محسن مرادیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز  در محل عمارت سلطانیه، واقع در مجموعه سپاد، برگزار شد، با بیان اینکه ازدواج آسان به ازدواجی اطلاق می‌شود که پایه و اساس آن بر ساده زیستی و دوری از تجملات بنا شده است، افزود: امروزه اغلب جوانان دلیل گریز از ازدواج را مشکلات اقتصادی و نداشتن بنیه مالی کافی عنوان می‌کنند. نداشتن کار مناسب و درآمد، ثابت عدم توانایی مالی برای برگزاری مراسم آبرومند عروسی، تامین خواسته های طرف مقابل عدم تمکن مالی برای تامین جهیزیه را نیز می‌توان از نمونه های پررنگ در زمینه مشکلات اقتصادی دانست.
مدیر عامل مجموعه عمارت سلطانیه تاکید کرد: مجموعه تالارهای پذیرانی عمارت سلطانیه توانسته است به برگزاری مراسمات ازدواج آسان بصورت اجرایی جامع عمل بپوشاند و تنها تالار عروسی در مشهد است که شعار “مجلس بگیر به شرط اقساط” را جامعه عمل می‌پوشاند.
وی افزود: ما تنها تالار در مشهد هستیم که تمام مراسمات را به صورت نقد اقساط بلند مدت بدون سود و کارمزد برگزار می‌نماید.
مرادیان با بیان اینکه ما دارای چهار تالار هستیم، افزود: اگر کسی بخواهد در مرکزیت شهر مراسم خود برگزار نماید، تالار پانته‌آ در خیابان سناباد ۵۲، که تحت مدیریت خودمان است را در اختیار خواهیم گذاشت.
وی تاکید کرد: هزینه مراسمات ازدواج در تالارهای عمارت سلطانیه ۲۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که ۴۰ درصد نقد و ۶۰ درصد در اقساط تا ۶ ماه  پرداخت خواهد شد.
 مدیرعامل عمارت سلطانیه تصریح کرد: ظرفیت سالن‌های از ۵۰ نفر تا ۲ هزار نفر است. سالن‌ها دارای ورودی مجزا هستند، لذا با موضوعات مختلف می‌تواند همزمان خدمت رسانی انجام گیرد. عمارت سلطانیه در ۴ طبقه احداث شده و دارای ۲ طبقه پارکینگ اختصاصی است. هر چند خدمات پیرامونی مانند آرایشگاه، مزون، آتلیه و … در خود مجموعه وجود دارد، اما اگر میزبان تمایل به استفاده از خارج مجموعه را داشته باشد، با معرفی بهترین برندها در سطح شهر مشهد، مشاوره و معرفی انجام می‌گیرد.
وی متذکر شد: با تبادلات و تفاهمات انجام شده با برخی نهادها و سازمان‌های سطح شهر و استان، مجموعه تالارهای عمارت سلطانیه میزبان مراسمات و ازدواج آسان فرزندان آنها خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.