×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
آغاز مجدد عملیات عمرانی در هتل پدیده شاندیز

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، سیدمهرداد رییس زاده، مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با توجه به حمایت های دستگاه قضایی استان و پشتیبانی تیم راهبری آقای پهلوان پس از تایید و برگزاری جلسات کارشناسی هیات مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، اقدامات زیرساختی آغاز مجدد عملیات عمرانی در هتل بزرگ شهر رویایی پدیده شاندیز آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه هتل به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های نامدار پدیده شاندیز مزین به نماد هشت( حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام) افزود: از تاریخ هشتم آبانماه جاری، اقداماتی نظیر تمیزکاری، تکمیل دفاتر اداری تجهیز کارگاه، سورت و جابجایی تیرهای موجود در محوطه ، نصب ۳ عدد ستون از سقف طبقه ۲۶ ام تا سقف ۲۸ ام انجام شده است.

مهندس رییس زاده خاطر نشان ساخت: تهیه و تخلیه حدود۴۰ تن میلگرد و نبشی جهت تکمیل سقف های موجود، اجرای تاسیسات مکانیکال و الکتریکال جهت آبرسانی و برق رسانی طبقات، اورهال بالابرها و دستگاه های تاور کرین و دیگر تجهیزات کارگاهی از دیگر اقدامات زیرساختی تاکنون انجام شده می باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، آرماتور بندی دوسقف از هر یال و شروع اجرای حفاظ های ایمنی نیز به صورت همزمان انجام شده و آماده سازی جهت بتن ریزی با حجم ۲۳۰ متر مکعب نیز در هفته جاری، از دیگر اقدامات جاری هتل بزرگ پدیده است.

به گفته این مقام مسئول اقدامات زیرساختی انجام شده تا کنون توسط بکارگیری و اشتغال ۹۰ نفر نیروی مستقیم کار صورت گرفته است و پیش بینی می شود، با آغاز مجدد عملیات عمرانی این پروژه ملی ، آمار اشتغال و بکارگیری نیروهای کار به عنوان مسئله جدی استان و کشور افزایش یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.