×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان 

به گزارش توس اکو و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، سعید صیفی اظهارداشت: این نمایشگاه ساعت ۱۰ امروز به وقت ترکمنستان و با حضورسید صولت مرتضوی ،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، باتیر ​​آتدایف، معاون رئیس شورای وزیران ترکمنستان، رسولیان ،معاون صنایع کوچک وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران وجمعی از مدیران و فعالان اقتصادی دوکشور افتتاح شد.

وی در خصوص میزان مشارکت در این نمایشگاه گفت: ٩٨ شرکت دولتی و خصوصی در حوزه های مختلف تولیدی کشورمان در چهار هزار  و پانصدمتر فضای نمایشگاهی با ۲هزارمترمربع فضای مفید محصولات خود را به نمایش گذاشته اند که این میزان مشارکت رقم بسیار خوبی در حوزه برگزاری نمایشگاه های بین الملل است.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با اشاره به حضور بیش از ۳۶۰ نفر از تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در نمایشگاه ترکمنستان، افزود: این نمایشگاه هم از لحاظ میزان فضای در اختیار برگزارکنندگان و هم از لحاظ تعداد مشارکت برندها و شرکت های ایرانی، در نوع خود بی نظیر بوده و به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور است.

صیفی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاههای بین المللی مشهد آماده برگزاری شده است، بیان داشت: این نمایشگاه براساس تاکیدات ریاست جمهوری کشورمان پس از سفر به ترکمنستان و همچنین درخواست مسئولان ترکمنستانی برپا شده که دران شرکت های مختلفی از اقصی نقاط کشورمان حضور دارند. امیدواریم این اتفاق مثبت، افق روشنی را در روابط تجاری دو کشور رقم بزند.

شایان ذکر است درمراسم افتتاحیه آقایان: حاجی بگلو،ربیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ونایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد ،علیزاده،رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد ،رجبی،رییس سازمان صنعت خراسان رضوی وجمعی از مدیران دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.