×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار سکوهای دائمی عرضه کالای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار در مشهد

به گزارش توس اکو، محسن داوری فرماندار مشهد در حاشیه راه اندازی سکوهای دائمی خرید اعتباری اقلام ضروری خانوار در جمع خبرنگاران گفت: یکی از طرح هایی که ماه گذشته و در حضور استاندار محترم در جهت تامین معیشت مردم مشهد ارائه کردیم، امروز به ثمر نشست.

وی ادامه داد: طرح سراسری “دیدار” عنوان اقدامی است که در آن، مصرف کنندگان می توانند خریدهای ضروری و کالاهای تنظیم بازار خود را با تخفیف ۸ الی ۳۰ درصد روی قیمت درج شده بر کالا از فروشگاه های زنجیره ای دریافت کنند.

داوری ویژگی دیگر این طرح چنین برشمرد: خریداران کالای اعتباری بدون افزایش قیمت می توانند از تخفیفات ارائه شده بهره مند شوند و هم از کالابرگ الکترونیک خود نیز حین خرید استفاده و تخفیفات آن را نیز اعمال کنند.

فرماندار مشهد خاطرنشان ساخت: افراد و شرکت هایی که بخواهند به شکل گروهی و برای پرسنل خود هم از این طرح استفاده کنند، می توانند تا ۳ برابر مبلغ که در حساب افراد شارژ می شود خرید اعتباری انجام دهند؛ به طور مثال، اگر کارت هر فرد مبلغ ۲ میلیون تومان شارژ شود، تا سقف ۶ میلیون تومان امکان خرید اعتباری خواهد داشت و بازگشت وجه نیز به صورت اقساط از حقوق کارمند کسر می گردد.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر این طرح در ۱۰۰ فروشگاه زنجیره ای معتبر در سراسر شهر به اجرا درخواهد آمد و کم کم در سراسر کشور نیز اجرایی خواهد شد.

فرماندار مشهد در خصوص تخلفات احتمالی در مورد قیمت های درج شده نیز تصریح کرد: کمیته ای نظارتی ویژه فروشگاه های تخفیفی با محوریت تعزیرات راه افتاده است و پایش قیمت ها از طریق این کمیته انجام خواهد گرفت و در صورت تخلف، جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است؛  به گفته مسوولان اجرای طرح سراسری “دیدار” این طرح به عنوان طرح ویژه سکوهای دائمی فروش اعتباری اقلام تنظیم بازار در مشهد شکل گرفته است و در این طرح اعتباردایمی برای خریداران در نظر گرفته شده است به گونه ای که هرقسطی که پرداخت گردد مجدد به همان میزان شارژ می‌شود.

از نکات قابل ذکر دیگر این طرح خریداَسان ازطریق ارایه کدملی به صندوق دار پس ازخرید و بدون نیاز به مراجعه به بانک و بدون پرداخت بهره، کارمزد ویا سودبانکی است.

این طرح در بستر اینترنتی به نام “بازرگام” و “مینی پِی” راه اندازی شده است که امکان خرید اینترنی در بستر بازرگام و خرید اینترنتی و حضوری در بستر مینی پِی شکل گرفته است و شهروندان می توانند خرید اعتباری انجام دهند و اقساط آن را بپردازند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.