×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آزادسازی ۲۵ هکتار از اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آزادسازی شد.

علی بهرامی زاده در حاشیه نشست برنامه‌ریزی افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بمناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ۱۰ ماهه ابتدای سال گذشته طی فسخ ۳۰ قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ۱۸ هکتار آزادسازی شده بود.

وی ادامه داد: هیات داوری این شرکت در راستای تعیین تکلیف قراردادهای راکد و همچنین کیفی‌سازی قراردادهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد و آزادسازی این اراضی اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا در مدت ۱۰ ماهه امسال ۲۶۱ قرارداد به وسعت ۱۲۹ هکتار به دلیل راکد بودن اراضی و عدم انجام هیچ نوع ساخت و ساز صنعتی در آن توسط هیات داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان فسخ شده است.

بهرامی زاده اضافه کرد: از این تعداد ۱۲۴ قرارداد به وسعت ۹۰ هکتار در محاکم قضایی خراسان رضوی مطرح شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این اقدامات ۴۲ قرارداد به میزان ۲۵ هکتار آزادسازی شد که از این تعداد ۲۲ قرارداد با وسعت ۱۳ هکتار خلع ید شده و ۲۰ قرارداد به میزان ۱۲ هکتار ناشی از انصراف پس از فسخ قرارداد از حضور در نشست‌های هیات داوری است. کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ۸۷۲۹ هکتار است که تاکنون ۵۵۵۸ هکتار آن عملیاتی شده و ۳۶۷۱ هکتار زمین صنعتی فراهم شده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.