×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ممنوعیت انتقال زمین بدون پایان کار در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

 

علی بهرامی زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مشهد(کلات) و اراضی بلااقدام آن اظهار کرد: قرارداد مربوط به اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در هیات‌های داوری فسخ و خلع ید می‌شود و اقدامات به موقع و قاطع با هر گونه تخلف احتمالی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در صورتی که عملیات اجرایی در زمین‌های واگذار شده به متقاضیان فاقد پیشرفت فیزیکی بوده و اقدامی روی آن‌ انجام نگرفته باشد، به طور قطع شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرارداد را با متقاضی فسخ می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین تغییر نام طرح‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به غیر بدون داشتن پیشرفت اجرایی مناسب و دریافت پایان کار ساختمانی ممنوع است و فقط در صورت دریافت پایان کار ساختمانی تغییر نام طرح صنعتی برای فرد جدید در شرکت شهرک‌های صنعتی طبق شیوه نامه میسر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی وی یکی از عوامل بروز دلالی در اراضی را تفاوت قیمت بین زمین‌های در حال واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اراضی مشابه در منطقه ذکر و بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با تشدید نظارت و اعمال جدی مهلت برای عملیاتی کردن طرح‌های صنعتی از بروز هر گونه دلالی در این بخش جلوگیری می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.