×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صادرات سالانه ۴۰۰میلیون دلار مصنوعات پلاستیکی از خراسان رضوی

🔺رییس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به رتبه سوم این استان در حوزه پلاستیک ،اعلام کرد:

 

به گزارش توس اکو و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه صنعت پلاست، رنگ و رزین ،شوینده ها و محصولات بهداشتی مشهد،فیروز ابراهیمی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه افزود:این یک ظرفیت بی بدیلی در شرق استان محسوب می شود که خوشبختانه جزء سه استان برتر در سطح کشوردر صنعت پلاستیک و پلیمرهستیم.

وی ادامه داد: اگر به بسیاری از بازارهای پیرامون مراجعه کنید، مصنوعات پلاستیکی استان مارا به وفور می بینید که کشورهای آسیای میانه و عراق و پاکستان بخش اعظمی ازبازار مصنوعات پلاستیکی شان در اختیار صنعت پلاستیک و پلیمر استان خراسان رضوی است.

رییس انجمن پلاستیک و پلیمر خراسان رضوی در خصوص جایگاه خراسان رضوی در صنعت پلاستیک و پولیمر نیز بیان داشت:

استان های خراسان ، تهران و یزد در صنعت پلاستیک و پلیمر هرسه در برخی رسته ها رتبه های اول تا سوم را دارند که این سه استان متفاوت تر از سایر استان های کشورند. چون خود صنعت پلاستیک و پولیمر از ده ها رسته متفاوت می باشد .

ابراهیمی تصریح کرد: در واقع گستردگی این صنعت بگونه ایست که در حال حاضر هیچ انسان و صنعت دیگری، بی نیاز از صنایع پلاستیک و پلیمر را نمی توانید ببینید.

وی ضمن تشکر از برگزاری موفق نمایشگاه مشهد پلاست به عنوان قطب صنعت نمایشگاهی کشور بعد از نمایشگاه ایران پلاست،خاطرنشان ساخت:بنابراین این صنعت تنوع رسته های مختلفی دارد اما استان خراسان رضوی جزو سه استان برتر این صنعت می باشدکه این حوزه را در مباحث صادراتی و اشتغال آفرینی جزو سرآمدان بخش های صنعتی کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.