×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دلایل عدم حضور مستمر اسپانسرها در کشتی

به گزارش توس اکو؛ حسن تازیکی، مدیرعامل تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی در کنفرانس مطبوعاتی این تیم که در هتل ثامن مشهد برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری برای قهرمانی در لیگ‌دسته یک و حضور در لیگ برتر گفت: این تیم سال قبل نیز در لیگ دسته یک کشور حضور داشت، اما به دلایلی نتوانست نتایج خوبی کسب کند. امسال همت کادر فنی، کشتی گیران و عوامل کسب عنوان قهرمانی است.

وی افزود: کشتی خراسان از دیرباز قهرمانان سرآمدی در کشور داشته است ولی امروز آن جایگاه خوب را ندارد که با وفاق و همدلی می‌توان کشتی این استان را به جایگاه خودش رساند. قهرمانی تیم گروه ساختمانی جاودانی مشهد می‌تواند انگیزه ایجاد این وفاق باشد.
وی افزود: امسال هزینه تیمداری حداقل چندین برابر شده است. در گذشته برای اسپانسرها و افراد علاقمند به ورزش مشوق‌های جانبی وجود داشت که انگیزه به حضور در ورزش قهرمانی را ایجاد می کرد از جمله می‌توان بخشش مالیاتی را نام برد اما متأسفانه اکنون نمی‌ توان استفاده نمود و باید باشگاه ثبت شود.
مدیر عامل تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی، با اشاره به اینکه انگیزه تیمداری این بود که به جوانان کشتی‌گیر کمک کنیم و سکوی پرش آنها باشیم، عنوان کرد: هیات کشتی خراسان رضوی تعامل خوبی با تیم داشت و تا جایی که امکان داشت همکاری نمود و در مسابقات نیز نزدیک ما است.
مسعود اسماعیل نژاد، سرپرست تیم نیز در این نشست بیان کرد: امسال مدیران تیم خیلی حرفه‌ای در کشتی کشور پا گذاشته‌اند و سرمربی تیم نیز شرایط را فراهم کرد تا با همدلی پیش برویم.
وی ادامه داد: تیم گروه ساختمانی جاودانی دو سال است که شکل گرفته و پا به لیگ کشور گذاشته است. قطعا هدف اصلی این تیم استعدادیابی و پشتوانه سازی برای کشتی استان و کشور است. شهرداری مشهد قصد برگزاری لیگ کشتی محلات را دارد که گروه جاودانی در لیگ محلات مشهد در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شرکت خواهد داشت.
سرپرست تیم کشتی جاودانی گفت: چون هدف قهرمانی است از افرادی استفاده کنیم که شاخص باشند و ما در لیگ فقط دنبال برد هستیم و ما می خواهیم که این تیم باشگاه تشکیل دهد و اگر همکاری تربیت بدنی باشد شاید در ورزشهای دیگر نیز بتواند تیم داری کرد.
جعفر شمس ناتری، مدیر فنی تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی نیز اظهار کرد: از دیرباز کشتی خراسان بزرگ بود و قهرمانان سرآمدی در کشور داشته است. ولی امروز آن جایگاه خوب را ندارد. باید وفاق و همدلی داشته باشیم تا کشتی خراسان را به جایگاه خودش برسانیم.
وی افزود: نگاه فدارسیون به لیگ کشتی دسته اول کشور، پشتوانه سازی و تامین نیاز مالی کشتی‌گیران است. در هیچ جای از دنیا مثل ایران بحث لیگ مطرح نیست، اما نگاه عادلانه به حامیان مالی وجود ندارد. در حامیان مالی علاقه به حضور نیست، چون لیگ برای آنها خروجی ندارد. همچنین مشکل دیگر در لیگ ایران عدم انسجام است. از لبگ برتر تیم هایی سقوط و از دسته اول تیمی صعود نمی‌کند.
مدیر فنی تیم عنوان کرد: اگر گروه جاودانی خوب نتیجه می‌گیرد، حاصل یک روز و چند روز نیست. حضور سال قبل تیم آسیب شناسی شد و امسال در یک تایم کوتاه با کشتی گیران مذاکره کردیم تا در دو ماه مسابقات دسته یک کشور بتوانیم استفاده نماییم. اگر اکثر اعضای تیم غیر بومی هستند، بخاطر تیمداری است. کشتی خراسان خود باید جایگاه خود را پیدا کند و یک تیم نباید جور تمام استان را بکشد.
رضا افضلی، سرمربی تیم با اشاره به اینکه در گروه با اقتدار قهرمان شدیم گفت: در گروه ما، سه تیم قدرتمند حضور داشتند که اگر در گروه دیگر بودند، قطعا قهرمان می‌شدند. انشالله می‌رویم که یک فینال خوب را داشته باشیم. قصد داریم میزبانی فینال را خودمان بگیریم و جشن قهرمانی را در مشهد شاهد باشیم.
وی تاکید کرد: چون هدف قهرمان شدن است، در تیم از کشتی گیران استفاده کرده‌ایم که شاخص هستند. در کنار این کشتی‌گیران از نیروی‌های بومی استفاده شده تا در کنار آنها رشد نمایند. اعضای تیم ۲۵ کشتی گیر و ۱۰ کادر فنی هستند. اگر قهرمان شویم دوست داریم گروه ساختمانی جاودانی را از یک تیم به یک باشگاه تبدیل شود.
در ادامه محمد حسن زاده، مربی تیم جاودانی گفت: تیم ما با اقتدار در مرحله نیمه نهایی اول شد و در مرحله یک هشتم تمام رقبا را کنار زد.
وی با اشاره به حضور نفرات شاخص و برجسته از کشتی گیران در این تیم، گفت: برخی عضو تیم‌ملی هستند و حدود ۳۰ درصد کشتی گیران ما خراسانی هستند و درصد هستیم از کشتی گیران خراسانی بیشتر بهره مند شویم.
حسین زاده با اشاره به مسابقات نیمه نهایی که روز گذشته در مشهد برگزار شد، بیان کرد: چند تیم قوی در این لیگ حضور داشتند که خوشبختانه مقام اول را کسب کردیم و امیدواریم فینال جذابی را پیش رو داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.