×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت از هرگونه حرکت سازنده و جهادی در چهارچوب موازین قانونی

به گزارش توس اکو و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این دیدار که در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد ضمن ارج نهادن به کلیه فعالیت های جهادی که با هدف ارتقاء خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در حال انجام است افزود: بحمدالله امروز زمینه های تعامل بین بخشی بسیار زیاد است براین اساس از فرصت های موجود با محوریت نیروهای فرهیخته مردمی باید حداکثری بهره را به نفع شهر مقدس مشهد برد تا انشاء الله شاهد رشد و توسعه همه جانبه شهری باشیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در شهر مقدس مشهد گفت: وجود این بارگاه نورانی ظرفیت های عظیمی با خود به همراه دارد و این هنر تک تک مسئولان به ویژه مدیریت شهری است که بتواند از این ظرفیت ها با محوریت فرهنگ رضوی در جهت ارتقاء وضعیت شهر به درستی استفاده نماید.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نگاه راهبردی به مسائل کلان شهر مشهد را ضروری دانست و افزود: ایجاد و اتکا به درآمدهای پایدار یکی از نکاتی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا باید از تمام ظرفیت های قانونی با هدف سرمایه گذاری های ایمن و سودمند به نفع مردم بزرگوار بهره برد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امروز شهرمان بیش از هر زمان دیگری به امید، نشاط، آرامش و درعین حال پویایی نیاز دارد و در این زمینه جوانان عزیز می توانند به مثابه موتور محرک این جریان محسوب شوند بر این اساس باید در حوزه مربوط به امور بانوان، فرهنگ، هنر و ورزش اقدامات گسترده و ویژه ای صورت پذیرد و فعالیت های مثبت در دست اقدام توسط مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر استمرار پیدا کند.
غلامعلی صادقی افزود: از نظر ما خروجی تمامی اقدامات باید به خدمت به مردم منتهی شود و در این راستا از هرگونه حرکت سازنده، جهادی و در چهارچوب موازین قانونی حمایت خواهیم کرد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به حضور سالانه میلیونها زائر در مشهد مقدس گفت: ما باید به عنوان میزبان طوری عمل کنیم که هر مسافر پس از ترک مشهد به یک سفیر و مبلغ خوبیهای مشهد امام رضا (ع)، تبدیل شود، بدین ترتیب با یک هم افزایی بین بخشی باید به دنبال افزایش توأمان رضایتمندی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و نیز افزایش ماندگاری زائر در شهر مقدس مشهد باشیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی توجه توأمان به مسأله فرهنگ و اقتصاد شهر را بسیار مهم دانست و افزود: مسئولان باید زمینه های سرمایه گذاری های سالم و فعالیت های قانونمند اقتصادی را برای شهروندان محترم فراهم کنند و در عین حال تلاش مضاعفی در زمینه بسط و ترویج فرهنگ رضوی و ارتقاء شاخصهای معنوی و مذهبی در میان شهر و شهروندان گرانقدر صورت پذیرد و در این زمینه از هیچ کمک و پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.
غلامعلی صادقی با اشاره به سیاستهای استکباری دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه تمرکز بر مسائل شهر مقدس مشهد به عنوان نقطه ثقل فرهنگی و معنوی افزود: در شرایط کنونی دشمن با تمام توان و در یک جنگ نابرابر اقتصادی- فرهنگی به دنبال ایجاد خدشه بر منظر شهر مقدس مشهد شده است و این نکته ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر ما به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات را گوشزد می کند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اداره شهر از جهات مختلف و در شرایط فعلی کار سختی است، اما سختی ها و بی مهری ها نباید ما را از انجام وظیفه و ارائه صادقانه خدمت به مردم بازدارد و در این زمینه هیچ عذر و بهانه ای از ما پذیرفته نخواهد بود.

گفتنی است در این دیدار حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت های شورا؛ از حمایت های دستگاه قضایی تقدیر و بر آمادگی شورای اسلامی مشهد بر تعامل حداکثری با تمامی نهادها و سازمانها با هدف تسهیل و تسریع خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر تأکید کرد و افزود: از ابتدا بنای ما و منتخبان مردم در شورا تعامل حداکثری و تلاش مضاعف و کار جهادی برای پیشبرد امور بوده و امروز نیز بحمدالله بر سر همان پیمان هستیم.
همچنین در این دیدار شهردار مشهد مقدس با تشریح دستاوردهای مجموعه مدیریت شهری در مدت اخیر، بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد جامعه، نهادها و سازمانها برای سربلندی شهر مقدس مشهد تأکید کرد و افزود: در مدت اخیر تلاش زیادی در جهت توسعه متناسب شهری به انجام رسیده و اقدامات مختلفی نیز در حال پیگیری و اجراست که امیدواریم موجب رضایتمندی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را فراهم آورد.
سید عبدالله ارجاعی خاطر نشان کرد: تلاش ما از ابتدا شفافیت و اقدام مبتنی بر قانون بوده و انشاء الله با تمام توان در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم خوب جهان شهر برکت و کرامت گام برخواهیم داشت.
در این دیدار همچنین اعضاء محترم شورای اسلامی شهر مشهد ضمن ارائه گزارشی از نحوه اقدامات کمیسیون های مختلف تخصصی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.