×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخفیف‌های ویژه هتل‌های مشهد در دهه کرامت به منظور افزایش ماندگاری زائران

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سید محمود مادرشاهیان امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با اشاره به برنامه‌های جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در دهه کرامت اظهار کرد: از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت برای مهمانانی که خانواده‌محور هستند و برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مشرف می‌شوند، در صورتی که اقامت‌شان به مدت ۳ شب باشد، اقامت در شب چهارم رایگان است و در صورتی که اقامت زائران به مدت ۵ شب باشد، اقامت در شب ششم و هفتم رایگان خواهد بود.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در این طرح برای مهمانان خارجی ترنفسر از فرودگاه به هتل و از هتل به بیمارستان برای گردشگری سلامت رایگان خواهد بود.

مادرشاهیان تصریح کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم که درصد اشغال هتل‌ها در اطراف حرم مطهر در دهه کرامت به بیش از ۷۰ درصد برسد و اشغال هتل‌های مشهد در سایر هتل‌های مشهد به ۵۰ تا ۶۰ درصد برسد.

او در خصوص وضعیت فعلی هتل‌های مشهد اظهار کرد: در حال حاضر درصد اشغال هتل‌های اطراف حرم مطهر ۷۰ تا ۷۵ درصد است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضویدر خصوص اینکه آیا هتل‌های مشهد در این مدت افزایش نرخ خواهند داشت یا خیر، گفت: در هتل‌های مشهد در سال ۱۴۰۳ هنوز هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم و هتل‌های مشهد به نرخ سال ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی می‌کنند. این تصمیم برای افزایش ماندگاری زائران در مشهد گرفته شده است.

مادرشاهیان افزود: تلاش ما این است تا زائران در مشهد با خیالی آسوده و بهترین خدمت‌رسانی هتل‌ها همراه باشند تا رضایت کافی از سفر خود در مشهد داشته باشند.

او تصریح کرد: زائرانی که به مشهد مشرف می‌شوند می‌توانند برای راهنمایی با نماینده جامعه حرفه‌ای هتلداران به شماره‌ ۰۹۳۹۲۲۱۳۳۳۴ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.